網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月17日 星期四

Hot Talk:【有片】英搞內衣聯賽 Bra Top底褲滿場飛 __,內衣,底衫褲,

(互聯網圖片)next1/1pre(互聯網圖片)next1/1pre(互聯網圖片)next1/1pre(互聯網圖片)next1/1pre英格蘭超級聯賽你就聽到多,英格蘭女子「內衣聯賽」,你就一定唔知乜冬冬,因為係啱啱搞㗎咋!為吸引多啲人注意,提升女子足球員人工,當地創立「內衣聯賽」,球員清一色着BraTop、底褲落場,巴打們一定覺得好養眼!但呢個賽事惹來唔少反對聲音,話佢哋打擊女子足球,令呢項運動 ...


(互聯網圖片)

next 1/1 pre

(互聯網圖片)

next 1/1 pre

(互聯網圖片)

next 1/1 pre

(互聯網圖片)

next 1/1 pre

英格蘭超級聯賽你就聽到多,英格蘭女子「內衣聯賽」,你就一定唔知乜冬冬,因為係啱啱搞㗎咋!為吸引多啲人注意,提升女子足球員人工,當地創立「內衣聯賽」,球員清一色着Bra Top、底褲落場,巴打們一定覺得好養眼!但呢個賽事惹來唔少反對聲音,話佢哋打擊女子足球,令呢項運動大倒退。

據英國傳媒報道,「內衣聯賽」即將舉行,其中曼市就會派出一隊女子隊參賽。呢班球員大部份都係後生女,佢哋唔介意性感落場,為嘅只係吸引更多人注意。賽事創辦人Gemma Hughes話:「落場嘅所有女生,全部唔係Model,係真正嘅球員。我哋主辦嘅目的,就係提升女子足球嘅公眾注意程度,等女子足球員同男球員,人工、知名度可以拉近距離。佢哋全部都好想喺滿座嘅大球場比賽,『內衣聯賽』可以達到呢個目的。」

不過,有唔少女子足球從業員,就覺得「內衣聯賽」係個倒退:「你有冇見過男球員,要着底褲吸引球迷入場?為咗睇性感女生先入場,嗰啲人根本就唔係睇班球員踢波。有邊個家長,想自己個女着成咁比賽?咁做只會阻礙女子足球發展。」

即刻去東網足球facebook SO東波睇片

SO東波link

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!