掃呢頁CODE去手機

2016年2月25日 星期四

黎耀祥可做可不做 [壹週刊 - 1355] __,黎耀祥,M1,

捱過威過,自稱遇上事業另一個樽頸位嘅黎耀祥,表示考慮做多兩年就唔撈。同你吟一吟黎耀祥可做可不做隔籬陳豪就快做第三任老豆,至於都係視帝級嘅黎耀祥,得一粒仔。去九龍城歎下午茶,一家三口出動。黎耀祥一個夠晒數!囝囝黎正橋已經18歲,柴九話自己做多兩年就搞掂!捱過威過,已經攞過三屆視帝嘅佢,又遇到人生另一個樽頸位,再做落去,一定要有新刺激,否則,會變成冇血冇肉機械人,所以近年都不時諗到唔再做娛圈嘅話,應該 ...


捱過威過,自稱遇上事業另一個樽頸位嘅黎耀祥,表示考慮做多兩年就唔撈。

同你吟一吟

黎耀祥可做可不做

隔籬陳豪就快做第三任老豆,至於都係視帝級嘅黎耀祥,得一粒仔。去九龍城歎下午茶,一家三口出動。

黎耀祥一個夠晒數!囝囝黎正橋已經 18歲,柴九話自己做多兩年就搞掂!捱過威過,已經攞過三屆視帝嘅佢,又遇到人生另一個樽頸位,再做落去,一定要有新刺激,否則,會變成冇血冇肉機械人,所以近年都不時諗到唔再做娛圈嘅話,應該會點發展。

自由身,自己管理自己嘅黎耀祥分毫都落自己袋,的確可做可不做,唔似生完再生,一於再生嘅陳豪,有排捱!

一家三口去九龍城飲下午茶,飲完買埋餸先返歸。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!