網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月21日 星期四

原來顧紀筠係果迷 [壹週刊 - 1363] __,顧紀筠,M1,

冇買嘢,但離開時竟然響alarm,顧老闆企定攤開手板,好無辜。同你吟一吟原來顧紀筠係果迷八珍用smartphone同用腦一樣,未經開發嘅,極大量!更加唔會花錢,買配件或者久不久同佢換新衫(殼)。不過,都係果迷嘅顧紀筠就唔同。早排佢專登去咗金鐘太古廣場間DG,但冇周圍睇嘢,只係一直企响櫃枱前,同個職員傾咗好耐,問咗好多問題。嗱,呢間鋪頭係Apple正式授權,你想幫自己個「艾風」噴色又得,鑲金亦可,絕 ...


冇買嘢,但離開時竟然響 alarm,顧老闆企定攤開手板,好無辜。

同你吟一吟

原來顧紀筠係果迷

八珍用 smart phone同用腦一樣,未經開發嘅,極大量!更加唔會花錢,買配件或者久不久同佢換新衫(殼)。

不過,都係果迷嘅顧紀筠就唔同。早排佢專登去咗金鐘太古廣場間 DG,但冇周圍睇嘢,只係一直企响櫃枱前,同個職員傾咗好耐,問咗好多問題。

嗱,呢間鋪頭係 Apple正式授權,你想幫自己個「艾風」噴色又得,鑲金亦可,絕對 tailor made,獨一無二!

顧老闆問得咁仔細,唔通佢考慮鑲鑽石,都得㗎喎!

係咁問嘅顧老闆,久不久會擰轉頭望吓外面,冇做幕前咁多年,警覺性依然保持高企。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!