網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月21日 星期四

3歲 Torres曉報寸 吳君如陳可辛冇嘢好講 [壹週刊 - 1363] __,君如,Torres,陳可辛,吳君如,M1,

同你吟一吟3歲Torres曉報寸 吳君如陳可辛冇嘢好講住港島,仲要係南區嘅星,睇戲十居其九去數碼港,就腳又易買到飛。上個禮拜,同日就有吳君如、陳可辛,同楊千嬅一家,不過唔同時段,千嬅兩公婆帶個仔去睇《優獸大都會》,小朋友早瞓,睇五點幾場,睇完返屋企食飯啱啱好。睇完戲,一家三口同外傭姐姐等司機車到,3歲小丁生見到《壹》仔鏡頭,立即手仔指指,同媽咪通風報信,醒爆!唔想囝囝入鏡,千嬅刻意做人肉牆擋住,點 ...


同你吟一吟

3歲 Torres曉報寸 吳君如陳可辛冇嘢好講

住港島,仲要係南區嘅星,睇戲十居其九去數碼港,就腳又易買到飛。

上個禮拜,同日就有吳君如、陳可辛,同楊千嬅一家,不過唔同時段,千嬅兩公婆帶個仔去睇《優獸大都會》,小朋友早瞓,睇五點幾場,睇完返屋企食飯啱啱好。

睇完戲,一家三口同外傭姐姐等司機車到, 3歲小丁生見到《壹》仔鏡頭,立即手仔指指,同媽咪通風報信,醒爆!

唔想囝囝入鏡,千嬅刻意做人肉牆擋住,點知三歲 Torres仲醒,指住《壹》仔,向媽咪打報告。

千嬅去排隊買飛,俾丁子高抱住嘅 Torres同老豆玩,勁黐身!

Torres褲腳扯起咗,外傭姐姐走前執番好。

至於吳君如同陳可辛就睇七點半《樹大招風》,囡囡唔啱睇,大條道理二人世界。但由陳可辛埋櫃枱買飛,到入場,君如都只係跟响皮蛋陳後兩個身位,大家冇講過一句嘢。

可以生埋女都唔結婚嘅,吳君如要經營呢種不尋常關係,應該一啲都唔輕鬆,難怪佢個樣咁!

陳可辛同鼓埋泡腮嘅吳君如玩心靈相通,全程都冇講過嘢。

吳君如繑埋雙手,跟後同陳可辛保持兩個身位距離。

篤住電話嘅君如突然跣手跌咗部手機落地,即刻執番放入衫袋。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!