網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月7日 星期四

月賺 10萬 Bob開鋪 錢多北上玩女 __,Bob,林盛斌,

月賺10萬Bob開鋪錢多北上玩女Bob的潮鋪專賣Levi's、Dickies和Stussy等男裝,他會主動向客人推銷,似乎對各品牌好熟悉。有腰骨主持《兄弟幫》、《登登登對》、又撈埋電影《神獸巴打》的阿Bob(林盛斌),最近撈過界做埋老闆,除了先前在油麻地開鋪賣潮貨外,下月更有意進軍首飾市場,實行將生意發大嚟搞。百足咁多爪,全因Bob要養老婆同分別4歲及6個月大囡囡。上週記者發現他更落鋪跪地sell ...


月賺 10萬 Bob開鋪 錢多北上玩女

Bob的潮鋪專賣Levi's、Dickies和Stussy等男裝,他會主動向客人推銷,似乎對各品牌好熟悉。

有腰骨

主持《兄弟幫》、《登登登對》、又撈埋電影《神獸巴打》的阿Bob(林盛斌),最近撈過界做埋老闆,除了先前在油麻地開鋪賣潮貨外,下月更有意進軍首飾市場,實行將生意發大嚟搞。

百足咁多爪,全因Bob要養老婆同分別4歲及6個月大囡囡。上週記者發現他更落鋪跪地sell客,Bob事後話:「我要揹起頭家嘛,每月都賺到10萬㗎!」爛做又密食,Bob生多幾件都養得起啦。

光頭Bob(林盛斌)在無綫主持兩年《兄弟幫》後,成為各大小騷司儀,年頭更由J2台攻入無綫黃金檔,與曾華倩主持《登登登對》,密密食成功入屋。

肉緊sell客

半年前Bob老婆誕下細女熹熹,連同專心湊女的太太和4歲大的霏霏,Bob要養活一家四口確實要有膊頭有腰骨。去年他已入股朋友在油麻地港鐵站對出的潮服店Popcorn,實行撈多瓣搵多啲。

上週日(22日)記者發現Bob親自落鋪sell客,有男客人想試鞋,Bob即唔理身世跪低替客人穿鞋,且落足嘴頭介紹貨品是限量版,非常落力。關店前Bob又好關心生意,走到電腦前check數,覺得生意額未如理想,即刻同拍檔改動貨品擺放位置,更躁爆地向拍檔說:「啲牛仔褲擺呢度死梗啦,擺嗰邊吖嘛!」

Bob當日留守至收鋪,他說:「做得生意梗係緊張啲,不過我要做主持同拍戲,每個禮拜先落嚟一次。搞生意係因為我要揹起頭家嘛,每月都賺到10萬㗎,旺季月賺10幾萬,靠我個嘜頭當係宣傳囉,多謝TVB令咁多觀眾識得我啫!」

有生意自然想添食,Bob下月將在大埔超級城開新鋪賣首飾。「係特許經營權,叫NATKIEL(英國首飾品牌)呀!投資十幾萬;我仲投資緊寫字樓同車位,唔諗辦法搵多啲錢,點養成家人呀?」養兩個女要800萬,頂硬上

身兼四職

勁入屋 Bob除在新城做DJ外,他主持的無綫J2台節目《兄弟幫》亦一向受歡迎,今年初更舉行500集特輯,Bob說:「真係要多謝TVB,呢個節目令更多人識我,之後喺TVB同外面都接到好多job,我好感激!」

3萬MC價 Bob每月接到8至10單司儀job,每單酬勞約3萬好襟計,早前英皇70周年活動(左)Bob亦擔任司儀。據知情人士透露,是楊受成及吳雨親自點名,Bob則回應:「係咩?好多謝佢哋咁睇得起小弟喎!」

撈埋電影正在拍攝電影《神獸巴打》的Bob在戲中飾演警察,跟黃宗澤同陳小春有好多對手戲。

Bob與杜浚斌(中)、范振鋒於03年在新城電台主持《新香蕉俱樂部》而為人熟悉,即使Bob忙於TVB工作,亦未想過離開電台。

等換豪宅

Bob一家四口現住油麻地廣華街682呎單位,又擁有一寫字樓物業作為出租用途,閒閒地都叫有兩個物業揸手,Bob仲話想賺錢換個大單位,一家人住得舒服啲。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!