網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月7日 星期四

徐榮:徐榮囡囡9個月大 紮噴泉頭興奮狂玩水 __,

徐榮囡囡紮住噴泉頭又戴超玩水,因為呢日係佢9個月大喇!「水汪汪的黑眼睛笑態多親善…」講緊邊個?咪就係人見人愛嘅包包(徐榮囡囡徐心怡)囉!佢個萌樣就見得多喇,着泳裝嘅佢你見過未呢?原來尋日(5日)係包包9個月大,爸爸徐榮就喺Facebook上載咗幾張包包喺水中玩嘅相同片,話要嚟個下水禮咁話!見到包包紮住個噴泉頭,戴埋副超,要可愛有可愛、要幾Chok有幾Chok!其中條片仲見到包包係咁用手撥水,幾咁興 ...


徐榮囡囡紮住噴泉頭又戴超玩水,因為呢日係佢9個月大喇!

「水汪汪的黑眼睛笑態多親善…」講緊邊個?咪就係人見人愛嘅包包(徐榮囡囡徐心怡)囉!佢個萌樣就見得多喇,着泳裝嘅佢你見過未呢?原來尋日(5日)係包包9個月大,爸爸徐榮就喺Facebook上載咗幾張包包喺水中玩嘅相同片,話要嚟個下水禮咁話!

見到包包紮住個噴泉頭,戴埋副超,要可愛有可愛、要幾Chok有幾Chok!其中條片仲見到包包係咁用手撥水,幾咁興奮,唔小心啲水彈到塊面仲當堂嚇一跳,不過佢竟然冇喊,繼續玩!條片上載咗一日半,已經有7萬幾人睇過,包包嘅號召力果然驚人呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!