網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月7日 星期四

【獨家近照】真係有咗?林心如刻意遮肚 __,林心如,

Francis(左)喺巴黎活動上巧遇林心如。現年36歲的台灣女星林心如昨日被傳有喜兼月底下嫁台灣男星霍建華,及後兩人齊齊承認婚訊,震驚中港台娛樂圈!婚訊消息公布冇幾耐後,林心如在巴黎出席高級珠寶品牌BVLGARI活動,同場還有著名公關鄭紹康(Francis)、亞洲最大木門製造商夢天集團太子女余晚晚(Wendy)。避談是否有喜《東網》記者透過電話聯絡Francis,問到心如現時心情如何?Franci ...


Francis(左)喺巴黎活動上巧遇林心如。

現年36歲的台灣女星林心如昨日被傳有喜兼月底下嫁台灣男星霍建華,及後兩人齊齊承認婚訊,震驚中港台娛樂圈!婚訊消息公布冇幾耐後,林心如在巴黎出席高級珠寶品牌BVLGARI活動,同場還有著名公關鄭紹康(Francis)、亞洲最大木門製造商夢天集團太子女余晚晚(Wendy)。

避談是否有喜

《東網》記者透過電話聯絡Francis,問到心如現時心情如何?Francis表示:「我上前恭賀佢做霍太,佢嘅笑容好開心幸福!我問佢係咪有咗,佢同經理人聽完後就哈哈大笑,淨係講咗句『咁都得嘅』,然後冇回答。」Francis又謂身邊有越南朋友、英國Stylist Steven Doan喜歡看其經典代表作《還珠格格》,心如聞言即笑言:「這個已經是18年前了,我也快將結婚了。」

全程用袋遮肚

Francis又謂:「我讚佢老公好靚仔,心如聽完就大笑講番『多謝』。」顯得相當怕醜!提到心如被傳奉子成婚,Francis表示她現時沒有任何水腫或發福,又指她在活動上有喝飲料,不過未知是香檳還是清水。不過,在活動上影合照時,心如全程刻意用Cultch遮掩其腹部,又沒有正面回應是否有喜,令其大肚傳聞更加疑幻似真。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!