網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月7日 星期四

吳國敬做膽 拖麥包何婉盈升呢做馬主 [壹週刊 - 1374] 麥包,何婉盈,吳國敬,M1,麥長青

探熱針吳國敬做膽 拖麥包何婉盈升呢做馬主已經十七年冇出過唱片的吳國敬,可以在一潭死水的唱片市場出靚聲Hi-Fi碟,原來同馬有關。近年開始對馬匹有興趣的他,跟是馬主的BMA老闆羅傑承講馬經外,二人更一拍即合做埋唱片。有門路關係,最近升呢做埋馬主的吳國敬,更聯同麥包、何婉盈等一班朋友,合股三百萬購入四匹馬,準備在澳門出賽。三百萬投一份吳國敬說,買馬跟唱歌一樣,自己本來就不懂樂理,手上的大熱作,只憑一腔 ...


探熱針

吳國敬做膽 拖麥包何婉盈升呢做馬主

已經十七年冇出過唱片的吳國敬,可以在一潭死水的唱片市場出靚聲 Hi-Fi碟,原來同馬有關。近年開始對馬匹有興趣的他,跟是馬主的 BMA老闆羅傑承講馬經外,二人更一拍即合做埋唱片。有門路關係,最近升呢做埋馬主的吳國敬,更聯同麥包、何婉盈等一班朋友,合股三百萬購入四匹馬,準備在澳門出賽。

三百萬投一份

吳國敬說,買馬跟唱歌一樣,自己本來就不懂樂理,手上的大熱作,只憑一腔熱誠。

「我唔係馬房出身,唔係馬圈嘅人,但對馬好有熱誠,感染到好多鍾意馬嘅人,呢種 passion,亦感染埋身邊朋友。」吳國敬說。

數月前,吳國敬跟一班朋友集資三百萬,分別在澳洲及美國,購入四匹馬,並準備在澳門出賽,阿敬吹雞,第一時間獲麥包響應。

「我同麥包識咗好多年,佢喺群組話有興趣叫預埋佢,之後仲要求其中一隻馬用佢個名命名,所以有一隻改咗叫『麥包之星』。」

吳國敬同朋友買嘅馬在澳門操練,他間唔中也會過大海探吓班。

吳國敬同老闆在馬場講馬講到出唱片,好夾 band。

師兄阿叻冇份

早前有傳師兄劉浩龍是今次團體馬主之一,卻因容祖兒事前不知情而被「投訴」,阿敬澄清說:「股東名單入面有個名叫師兄,我最初都一廂情願以為劉浩龍有份,但其實係另有其人。(咁陳百祥有冇份?)冇!叻哥係另一個層次,我哋係初階,入門組。」

據了解,吳國敬、麥長青和何婉盈有份投資的四隻馬仍在受訓中,起碼要等三個月到半年,才決定是否達標出賽。

「希望啲馬將來出賽有好成績,贏多啲獎金。唔貪心嘅!贏咗嘅獎金夠養番啲馬就得,不過,我相信我哋揀嘅馬,唔會差!」吳國敬說。

吳國敬為 Sammi作了不少大熱歌,老友開演唱會,他當然捧場。

13年,阿敬同 Joey開演唱會, Big 4三子都有上台做嘉賓。

港姐出身,曾經做過歌手的何婉盈表示自己離婚多年並育有一女,前年更在阿敬演唱會做嘉賓。

麥包出名是綠葉王, 10年終於攞咗最佳男配角,不過大台人事變動,他至今未有機會上男一。

曾經有傳師兄榮升馬主,祖兒以為被蒙在鼓裡而投訴,但原來冇咁嘅事。不過師兄同吳國敬確係 friend底,兩個會孖住出席活動。

𦧲飯應

個人冇出碟多年的吳國敬,今次用盡三十年功力,炮製靚聲 Hi-Fi碟《 Amplitude》,原來是由羅傑承太太梁芷珊激活。

「羅太搵我,我直情要𦧲飯應。隻碟兩三年前已經開始籌備,當中都有波折;今次我會做啲唔同一般 Hi-Fi碟嘅嘢,靚聲之外,歌曲同質素都會多元化,會係 Full Band形式。」吳國敬說。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!