網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月13日 星期二

麥美恩:龍躉村姑嚇親森美 麥美恩「癲」住上位 __,麥美恩,森美,

麥美恩同森美嘅「罵戰」成功製造熱話,但其實你知唔知佢哋一早結緣呢~喺9月11日舉行嘅港姐決賽就勁多花生食,最juicy嘅就梗係「歡喜冤家」森美同麥美恩(Mayanne)啦!有網民仲覺得佢哋好有火花,可以一齊做下屆港姐司儀,甚至合作拍劇咁話!以為「龍躉村姑」係讚賞其實佢哋兩個真係好有「冤」源㗎,皆因Mayanne喺2011年參選港姐時,當年就係森美做主持,但森美竟然對呢個「梗頸四」一啲印象都冇呀陰公 ...


麥美恩同森美嘅「罵戰」成功製造熱話,但其實你知唔知佢哋一早結緣呢~喺9月11日舉行嘅港姐決賽就勁多花生食,最juicy嘅就梗係「歡喜冤家」森美同麥美恩(Mayanne)有網民仲覺得佢哋好有火花,可以一齊做下屆港姐司儀,甚至合作拍劇咁話!以為「龍躉村姑」係讚賞其實佢哋兩個真係好有「冤」源㗎,皆因Mayanne喺2011年參選港姐時,當年就係森美做主持,但森美竟然對呢個「梗頸四」一啲印象都冇呀陰公 ...


麥美恩同森美嘅「罵戰」成功製造熱話,但其實你知唔知佢哋一早結緣呢~

喺9月11日舉行嘅港姐決賽就勁多花生食,最juicy嘅就梗係「歡喜冤家」森美同麥美恩(Mayanne)有網民仲覺得佢哋好有火花,可以一齊做下屆港姐司儀,甚至合作拍劇咁話!

以為「龍躉村姑」係讚賞

其實佢哋兩個真係好有「冤」源㗎,皆因Mayanne喺2011年參選港姐時,當年就係森美做主持,但森美竟然對呢個「梗頸四」一啲印象都冇呀陰公!Mayanne亦曾喺森美主持嘅節目重提當年往事,佢仲大爆嗰陣被封「龍躉村姑」,喺外國返嚟嘅佢仲以為「村姑」係好嘢!

《學是學非》再聚

睇番佢參選時啲相,Mayanne啲骨架明顯比其他女仔大,又有肉地,真係好大對比,不過最後都入到四強,成績都非常之唔錯喇!去到近年嘅《學是學非》,佢哋兩個又再聚頭,繼續打打鬧鬧,互寸互片,笑料百出!

「真性情」入屋

雖然Mayanne就畀森美寸佢太「牙尖嘴利」,但Mayanne就靠真性情同大癲大肺性格成功入屋,勁受網民歡迎!唔好以為佢講嘢無厘頭,其實佢操得一口流利廣東話同英語,不時去採訪國際巨星,所以做主持真係難唔到佢!再加上森美做主持嘅豐富經驗,真係好想快啲睇佢哋兩個合體呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!