網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月13日 星期二

新戲煞科拍片 舒淇馮德倫婚後首次合體 __,馮德倫,舒淇,

拍完套戲後,兩公婆咪會有更多時間相聚囉?女神舒淇早前同老公馮德倫趁《俠盜聯盟》嘅拍攝空擋喺布拉格拉埋天窗,婚後兩人未有一齊現身,呢日佢哋終於首次合體喇!馮太舒淇喺社交網站上載咗一段短片,慶祝佢哋套戲終於煞科,舒淇仲襯晒音樂化身導演,一時拍下電影嘅攝影師,一時又拍下四周圍嘅環境,仲興奮到開香檳慶祝添!去到片尾,男主角終於現身喇,舒淇同老公馮德倫孖住影合照,仲攞住以紅色做主題嘅二人Cute版漫畫人像, ...




其他影片:>>






拍完套戲後,兩公婆咪會有更多時間相聚囉?

女神舒淇早前同老公馮德倫趁《俠盜聯盟》嘅拍攝空擋喺布拉格拉埋天窗,婚後兩人未有一齊現身,呢日佢哋終於首次合體喇!馮太舒淇喺社交網站上載咗一段短片,慶祝佢哋套戲終於煞科,舒淇仲襯晒音樂化身導演,一時拍下電影嘅攝影師,一時又拍下四周圍嘅環境,仲興奮到開香檳慶祝添!

去到片尾,男主角終於現身喇,舒淇同老公馮德倫孖住影合照,仲攞住以紅色做主題嘅二人Cute版漫畫人像,唔知係咪朋友用嚟賀佢哋新婚嘅呢?由於舒淇同戲中好拍檔、工作人員相處咗咁耐,因此佢好唔捨得咁留言話:「Yeah 殺青了!我會想念你們的!its a wrap I will miss you all!」

除咗呢段咁sweet嘅片之外,舒淇較早前又上載另一段片,不過今次片入面就得佢一個,舒淇係咁揈個頭,大叫:「殺青了!」仲留言自嘲話「藥呢?」,睇舒淇揈到個頭咁,就知佢真係好興奮


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!