網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月13日 星期二

森美:森美承認遭麥美恩辣着:我都呆一呆! __,麥美恩,森美,

森美VS麥美恩,火花四起!森美在港姐節目中與麥美恩「互片」,成為網民熱話,麥美恩接受《東網》訪問時形容與森美關係是「撈亂骨頭」,估唔到觀眾會有咁大反應,而森美亦向《東網》表示同麥美恩嘅幕前「互片」只係開玩笑,森美說:「我哋冇夾過,係佢爆肚先,我聽到佢嗰句:『學嘢啦!森美!』我都呆一呆,好在我仲有機會窒番佢,我份稿本係講『要口齒伶俐』,但我就改咗『唔好牙尖嘴利囉』。」窒佢唔夠靚問到兩人有冇「堅嬲」? ...


森美VS麥美恩,火花四起!森美在港姐節目中與麥美恩「互片」,成為網民熱話,麥美恩接受《東網》訪問時形容與森美關係是「撈亂骨頭」,估唔到觀眾會有咁大反應,而森美亦向《東網》表示同麥美恩嘅幕前「互片」只係開玩笑,森美說:「我哋冇夾過,係佢爆肚先,我聽到佢嗰句:『學嘢森美!』我都呆一呆,好在我仲有機會窒番佢,我份稿本係講『要口齒伶俐』,但我就改咗『唔好牙尖嘴利囉』。」窒佢唔夠靚問到兩人有冇「堅嬲」? ...




其他影片:>>






森美VS麥美恩,火花四起!

森美在港姐節目中與麥美恩「互片」,成為網民熱話,麥美恩接受《東網》訪問時形容與森美關係是「撈亂骨頭」,估唔到觀眾會有咁大反應,而森美亦向《東網》表示同麥美恩嘅幕前「互片」只係開玩笑,森美說:「我哋冇夾過,係佢爆肚先,我聽到佢嗰句:『學嘢森美!』我都呆一呆,好在我仲有機會窒番佢,我份稿本係講『要口齒伶俐』,但我就改咗『唔好牙尖嘴利囉』。」

窒佢唔夠靚

問到兩人有冇「堅嬲」?森美說沒有,因為之前都經常互寸互窒,又指「鬥嘴」後,兩人還一前一後坐圍埋傾偈,森美說:「我仲問佢(麥美恩)當年選港姐做『梗頸四』(第四名),有乜感受?佢話好苦㗎,我就話佢咁唔靚,輸梗啦。」

麥美恩叫森美向港男學習,森美認同:「我都會學習,雖然男人睇男人唔會睇入眼,但我睇到啲港男好有肌肉,我都想學吓。」有網民提議兩人合作做下屆港姐司儀,森美覺得係好提議,當年麥美恩選港姐也是由他做司儀,如果網民鍾意他們這一對,他也樂意同麥美恩拍擋做港姐司儀。

男人老狗兼長輩

問到何曾有嬲過麥美恩,森美只說記得有次拍《學是學非》節目,麥美恩在節目大爆他的年紀秘密:「佢專登上網查我幾年出世,之後喺節目話我係1973年出世,仲叫我叔叔,真係畀佢吹脹,我哋又試過喺節目互掌嘴,但我都冇真嬲嘅。」森美又話自己是「男人老狗」不會小器,就算無意間激嬲麥美恩也不會理,因為他是長輩。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!