網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月29日 星期四

暢談「初戀」許晉亨!劉嘉玲愛的宣言冧偉仔 __,劉嘉玲,許晉亨,嘉玲,梁朝偉,偉仔,

劉嘉玲喺大陸節目上剖白同許晉亨(左上圓圖)嘅一段情以及同老公梁朝偉現時嘅感情生活。藝人劉嘉玲日前為大陸清談節目《金星秀》擔任嘉賓,與主持人金星大方分享自己嘅感情生活,包括香港初戀男友許晉亨及現時老公梁朝偉(偉仔)。讚許晉亨紳士儒雅喺節目中,嘉玲表示自己於1980年由蘇州嚟到香港打工,初嚟香港報到人生路不熟,好慶幸當時識到香港初戀男友許晉亨給予佢信心同支持。講到「豪門夢碎」嘅傳聞,嘉玲就話自己同許晉 ...




其他影片:>>






劉嘉玲喺大陸節目上剖白同許晉亨(左上圓圖)嘅一段情以及同老公梁朝偉現時嘅感情生活。

藝人劉嘉玲日前為大陸清談節目《金星秀》擔任嘉賓,與主持人金星大方分享自己嘅感情生活,包括香港初戀男友許晉亨及現時老公梁朝偉(偉仔)。

讚許晉亨紳士儒雅

喺節目中,嘉玲表示自己於1980年由蘇州嚟到香港打工,初嚟香港報到人生路不熟,好慶幸當時識到香港初戀男友許晉亨給予佢信心同支持。講到「豪門夢碎」嘅傳聞,嘉玲就話自己同許晉亨拍咗拖3年,雙方最終和平分手,並唔係外界所傳嘅畀豪門嫌棄。隨後,嘉玲又大讚許晉亨十分Gentleman,為人儒雅有風度,雖然段感情最後未能開花結果,但兩人依家都仲係好朋友。

形容偉仔曼玉緋聞「美麗故事」

另外,嘉玲又大方透露同老公偉仔嘅感情生活。佢表示兩公婆依家嘅感情好穩定,雖然大家結婚已有八年,但早就過咗所謂嘅「七年之癢」,亦已有共識婚後唔生BB。佢又謂雙方當初搞結婚儀式,其實只係想畀雙方屋企人一個交代,而自己都想正式披上婚紗。問到偉仔同張曼玉過往嘅緋聞,嘉玲就話自己其實都唔係瞭解好多,形容係個美麗嘅故事。如果偉仔曾經鍾意過張曼玉嘅話,佢都會覺得開心。

大爆當初對偉仔冇好感

嘉玲喺節目中仲大爆自己初時對偉仔其實冇咩好感,雙方合作拍戲時冇咩火花,甚至認為偉仔有啲高傲同自戀。直至喺電影《阿飛正傳》中,再次同偉仔相遇先至畀佢深深吸引,更徹底對佢改觀,仲大讚佢係一個偉大嘅演員。

視偉仔為靠山

對於主持人提及據悉1990年綁架案一事,嘉玲就話梁朝偉曾向佢表示:「這個圈子這麼複雜,不如我們離開吧,你想去哪裏,我就陪你去哪裏。」嘉玲十分感謝偉仔對佢嘅支持,又形容老公為一座靠山:「世界甚麼都沒有,又怎麼了呢?我有這個人給我靠着。他長得高矮不重要,重要的是他給我的力量。」

避談豐厚身家

至於主持人問到嘉玲有八億港幣資產嘅傳聞,佢就霸氣表示:「我不止八億,我整個人是無價的!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!