掃呢頁CODE去手機

2016年9月21日 星期三

莊思敏:【天花倒塌】莊思敏嬲爆被裝修師傅恐嚇 __,莊思敏,

莊思敏話佢畀裝修師傅用下三流嘅手段恐嚇,搞到勁嬲豬。藝人莊思敏(Jacquelin)今日喺社交網站上載咗張天花板嚴重倒塌嘅相,怒氣沖沖留言話:「之前漏水叫你(裝修師傅)上來(嚟)整又唔覆,而(依)家倒塌咗,點計先。咁嘅裝修工程點算完工呀?仲用d(啲)下三流手段恐嚇我。」唔知Jacquelin影嘅係咪自己屋企呢?TouchWood如果有人喺下面,真係可大可少,隨時冇命!唔少網民都嬲爆話「離晒譜!」、 ...


莊思敏話佢畀裝修師傅用下三流嘅手段恐嚇,搞到勁嬲豬。

藝人莊思敏(Jacquelin)今日喺社交網站上載咗張天花板嚴重倒塌嘅相,怒氣沖沖留言話:「之前漏水叫你(裝修師傅)上來(嚟)整又唔覆,而(依)家倒塌咗,點計先。咁嘅裝修工程點算完工呀?仲用d(啲)下三流手段恐嚇我。」唔知Jacquelin影嘅係咪自己屋企呢?Touch Wood如果有人喺下面,真係可大可少,隨時冇命!唔少網民都嬲爆話「離晒譜!」、「太誇張了!」,有啲就笑言問邊位裝修師傅,以後唔幫襯咁話!

思敏接受《東網》訪問時表示現時家中漏水情況嚴重,令她生活相當不方便:「之前裝修師傅應該係偷工減料,令我屋企好多位滲水,相信係因為嚴重漏水,令個假天花負荷唔到冧咗落嚟,好彩當時冇人喺下面,否則就會壓親!我哋一直有聯絡個裝修師傅同工程公司,但個負責人死都唔聽電話,又唔覆Email,呢件事都糾纏咗兩個星期,反而佢仲搵人嚟恐嚇我哋,叫我哋即刻找番條尾數,如果唔係就小心出入,但我哋話要完成工程先,佢竟然堅持話唔會整,錢就要照畀,好惡!(尾數仲爭幾多?)呢個唔方便透露。(會唔會報警?)交畀律師處理。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!