掃呢頁CODE去手機

2016年10月23日 星期日

【「只是殖民地」】寧居台灣30年 馮淬帆:對香港完全冇感情 __,馮淬帆,

行年72歲嘅甘草演員馮淬帆,80年代香港電影市道蓬勃時,拍過唔少笑片,仲因為電影《福星系列》,佢同同期嘅吳耀漢、秦祥林、洪金寶、曾志偉等人合稱為「五福星」。拍完一堆笑片(喺馮淬帆眼中係鬧劇),馮淬帆忽然喺香港銷聲匿跡咗一段長時間,選擇喺台灣定居超過30年。噚日佢應高雄電影節嘅邀請,現身影展記者會。喺記招中,記者問到馮淬帆明明係香港人,為乜住喺台灣咁耐,馮答得坦白:「大家都覺得我是香港人,其實我不是 ...


行年72歲嘅甘草演員馮淬帆,80年代香港電影市道蓬勃時,拍過唔少笑片,仲因為電影《福星系列》,佢同同期嘅吳耀漢、秦祥林、洪金寶、曾志偉等人合稱為「五福星」。拍完一堆笑片(喺馮淬帆眼中係鬧劇),馮淬帆忽然喺香港銷聲匿跡咗一段長時間,選擇喺台灣定居超過30年。噚日佢應高雄電影節嘅邀請,現身影展記者會。喺記招中,記者問到馮淬帆明明係香港人,為乜住喺台灣咁耐,馮答得坦白:「大家都覺得我是香港人,其實我不是香港人,我是廣東人,我只是在香港經過一段時間,香港我從唸書的時候就很不喜歡,我對香港完全沒有感情,因為香港是殖民地,我的民族性很高」。馮淬帆喺噚日記招中,亦提到自己鍾意講「回」台灣,而唔係「去」台灣,對「家」嘅觀念根深柢固。選擇定居台灣,馮淬帆話除咗台灣人有人情味之外,仲話:「我敢說全亞洲,今天台灣還是最好,我覺得台灣人彼此尊重有禮貌,這亦是我即使出國,第二天就會開始想念台灣的原因。」雖然對台灣有情,但同時間,喺馮淬帆眼中,大陸亦係佢另一個家,同樣會賜予「回」字。馮淬帆續講:「冇國哪有家?因為我覺得兩邊都是我們的國家,所以我常常說『回』大陸、『回』台灣。」 

馮淬帆話自己對香港完全冇感情。(資料圖片) 近年揀劇本,刻意唔拍笑片嘅馮淬帆,舊年拍咗《五個小孩的校長》。(資料圖片) (資料圖片)
今年就同阿Sa合作拍《嚇鬼》,都唔係笑片。(資料圖片) 但諷刺嘅係,馮淬帆之前拍過賀歲笑片,個名就係叫《我愛 HK》(資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!