掃呢頁CODE去手機

2016年10月23日 星期日

胡定欣:首奪星和視后 定欣同展鵬耍花槍慶祝 __,定欣,胡定欣,

耍花槍定攞獎㗎?藝人胡定欣憑《城寨英雄》角色刁蘭於在新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2016》中奪得「我最愛TVB女主角獎」!擔任頒獎嘉賓的是上屆「星和」視帝陳展鵬,展鵬在台上說:「搵我頒呢個獎,可能係因為之前我都頒過獎畀佢,又或者佢攞嘅話就成件事好MakeSense。」之後陳展鵬將獎座交給胡定欣後,就望一望主持之一的鄭裕玲,鄭裕玲即謂:「錫啦!」之後陳展鵬就與定欣面貼面當錫咗!唓!首次做「星和」視 ...


耍花槍定攞獎㗎?藝人胡定欣憑《城寨英雄》角色刁蘭於在新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2016》中奪得「我最愛TVB女主角獎」!擔任頒獎嘉賓的是上屆「星和」視帝陳展鵬,展鵬在台上說:「搵我頒呢個獎,可能係因為之前我都頒過獎畀佢,又或者佢攞嘅話就成件事好MakeSense。」之後陳展鵬將獎座交給胡定欣後,就望一望主持之一的鄭裕玲,鄭裕玲即謂:「錫」之後陳展鵬就與定欣面貼面當錫咗!唓!首次做「星和」視 ...


耍花槍定攞獎㗎?

藝人胡定欣憑《城寨英雄》角色刁蘭於在新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2016》中奪得「我最愛TVB女主角獎」!擔任頒獎嘉賓的是上屆「星和」視帝陳展鵬,展鵬在台上說:「搵我頒呢個獎,可能係因為之前我都頒過獎畀佢,又或者佢攞嘅話就成件事好Make Sense。」之後陳展鵬將獎座交給胡定欣後,就望一望主持之一的鄭裕玲,鄭裕玲即謂:「錫」之後陳展鵬就與定欣面貼面當錫咗!唓!

首次做「星和」視后的胡定欣直言緊張:「過去一年事業上有好大變化、好大壓力,好想喺短時間做好,畀大家睇到一個未見過嘅胡定欣,而睇到觀眾反應就知係成功。入行14年,呢14年唔容易,但係我過到。」開始哽咽的她續說:「呢個獎唔遲唔早啱啱好,我特別要多謝一個人。」之後她便望住陳展鵬,男方即謂:「多謝我?今日真係好多驚喜!」胡定欣聞言卻「反擊」謂:「咁你可以唔聽!」陳展鵬即變回乖乖謂:「我梗係會聽」二人可謂大耍花槍。

另外,「我最愛TVB男主角獎」由《公公出宮》的黎耀祥和《城寨英雄》的陳展鵬分奪,而《城寨英雄》則奪得「我最愛TVB電視劇集奬」。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!