掃呢頁CODE去手機

2016年10月23日 星期日

鄭欣宜:【堅係錫落去】祖兒撐欣宜開騷勁冤氣 __,祖兒,欣宜,鄭欣宜,容祖兒,

小編表示,真係好感人呀!歌手鄭欣宜的處女演唱會請來天后容祖兒任表演嘉賓,在Encore時,祖兒於台中升上台,以金長裙示人的祖兒掀起全晚高潮。向來大頭蝦的祖兒,唱唱吓突然俯身在台上執回耳環,並笑說:「跌咗耳環添。」唱罷即與欣宜擁抱,二人更來個深情咀嘴,十分激烈!祖兒說:「首先恭喜你今晚順利舉行,我不下數次同佢通WhatsApp,佢喊住同我講好驚、好擔心,我知個唱令佢好大壓力。」隨即憶述認識欣宜經過, ...




其他影片:>>






小編表示,真係好感人呀!

歌手鄭欣宜的處女演唱會請來天后容祖兒任表演嘉賓,在Encore時,祖兒於台中升上台,以金長裙示人的祖兒掀起全晚高潮。向來大頭蝦的祖兒,唱唱吓突然俯身在台上執回耳環,並笑說:「跌咗耳環添。」唱罷即與欣宜擁抱,二人更來個深情咀嘴,十分激烈!祖兒說:「首先恭喜你今晚順利舉行,我不下數次同佢通WhatsApp,佢喊住同我講好驚、好擔心,我知個唱令佢好大壓力。」隨即憶述認識欣宜經過,祖兒說:「我同佢認識係好多年前去溫哥華做騷,欣宜跟住肥姐(沈殿霞),嗰時佢喺嗰度讀書同住,好難得見到個肥妹仔超級有自信,Oh my god!喺後台未見到個人已經聽到佢把聲,我覺得佢好搞笑。」

祖兒話欣宜似自己

祖兒亦大讚欣宜非常孝順,她說:「佢畀我好深印象就係當時肥姐坐輪椅,佢好乖安置好晒肥姐上機,即係好似我囉,呢樣嘢唔需要謙虛同要承認,同埋有一樣嘢好似我,唔知大家覺唔覺得我同欣宜,都係嗰種觀眾第一下望落去,尤其是男觀眾,會吞口水嗰啲女人,通常都係反白眼,我好早就知呢樣嘢,我同自己講既然做唔到嗰種類型,我就要做你哋聽到我把聲,你哋就會喜歡嘅類型。」即獲全場拍掌鼓勵!祖兒續說:「呢幾年見到欣宜好努力,除咗磅數係有數字上嘅飄忽之外,佢努力尋求音樂路向,同唱好佢嘅歌,觀眾慢慢睇到佢嘅努力。」

笑祖兒緊張過自己

祖兒提到首次做個人騷,全場觀眾都是用耳聽,她說:「所有人都合埋眼睇,聽聲就得架啦,但係經過多年努力,觀眾發現佢哋眼睛係雪亮,如果今晚八號風球咪聽晚嚟囉!」欣宜透露祖兒原定做昨晚頭場嘉賓,由於受颱風影響變為今晚嘉賓,欣宜說:「佢真係好好,佢緊張過我哋,親自聯絡工作人員,如果打風點算?都會照樣嚟。」隨即表示母親曾跟她說要學祖兒努力工作及唱好歌,欣宜說:「我覺得我未做到,但係你真係好好嘅榜樣,你可以喺我生命出現真係好開心。」

笑欣宜大

祖兒直指兩人有同一特質就是有頑強生命力,祖兒說:「無論人哋點講,我哋都同自己講係我哋做得未夠好,可以做好啲,直到大家覺得夠好入嚟睇騷,希望佢好好享受大家畀嘅掌聲,快啲有個更大型場地畀佢發展做個大騷。」當祖兒表示要走時,欣宜即要求說:「唔好呀,我真係你歌迷,我可唔可以膽粗粗要求唱多一首歌,當送畀我聽吖。」由於欣宜穿上印有自己歌詞的衫,抵死的祖兒即望住對方胸口說:「好大呀,我唔識畀反應。」欣宜更為祖兒伴舞。

自嘲脾氣大兼零記性

欣宜答謝一眾主辦單位、唱片公司及幕後工作人員時,特別大讚好友許廷鏗,她說:「佢係一個講真話嘅人,我唔鍾意聽嘅嘢佢都會講,之前仲陪我去加拿大。」當唱到最後一首歌時,欣宜淚流滿面說:「我知道自己唔係特別好,脾氣大又零記性,成日不斷問人令人擔心,以為自己一個人可以應付到,唔放手畀人搞,最終搞到好麻煩。今次呢個騷睇到大家好錫我,我知道我唔係孤單,唔係得自己一個人,所以好多謝大家。」欣宜全晚更一共喊足九次!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!