掃呢頁CODE去手機

2016年10月23日 星期日

曹永廉:曹永廉終奪男配角獎 蕭正楠送抱祝賀 __,正楠,曹永廉,蕭正楠,

好滾動呀!藝人曹永廉在《星和無綫電視大獎2016》中憑劇集《公公出宮》奪得「我最愛TVB男配角」一獎,宣布賽果後,不少藝人即企起身恭喜阿廉,好友黎耀祥及蕭正楠送抱祝賀,更有人大讚阿廉好型!早前開住工過52歲生日的阿廉開到口恨攞獎,今次終於得償所願,真係恭喜晒!阿廉在台上說:「其實我好後生就入行,都入行廿三年。」台下有人大叫:「止唔止呀?」阿廉續說:「上咗年紀嘅人都知我係唱歌出身,呢個獎證明我冇轉錯 ...




其他影片:>>






好滾動呀!

藝人曹永廉在《星和無綫電視大獎2016》中憑劇集《公公出宮》奪得「我最愛TVB男配角」一獎,宣布賽果後,不少藝人即企起身恭喜阿廉,好友黎耀祥及蕭正楠送抱祝賀,更有人大讚阿廉好型!早前開住工過52歲生日的阿廉開到口恨攞獎,今次終於得償所願,真係恭喜晒!

阿廉在台上說:「其實我好後生就入行,都入行廿三年。」台下有人大叫:「止唔止呀?」阿廉續說:「上咗年紀嘅人都知我係唱歌出身,呢個獎證明我冇轉錯行,多謝珍姐(高層曾勵珍),亦多謝(監製)羅永賢,變態、奸嘅角色都搵我試,冇諗到會搵我演乸型。」他亦多謝一班兄弟黎耀祥、蕭正楠、陳國邦及黃浩然,以及戲中對手林夏薇。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!