網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月17日 星期四

嫩妻名店花生騷 張藝謀寸步不離做觀眾 [壹週刊 - 1393] __,張藝謀,M1,

有老公做阿四,陳婷邊行邊篤手機。同你吟一吟嫩妻名店花生騷 張藝謀寸步不離做觀眾屬於國寶級嘅內地名導張藝謀,打拼多年除咗個人成就,更加點石成金,搭棚幫兩個謀女郎鞏俐同章子怡,走向國際。不過,同國際章一齊期間,偏愛舞蹈學生嘅張藝謀已經同舞蹈員出身嘅陳婷(現任太太)拍拖,兩人未婚就生咗兩仔一女,早兩年爆出超生醜聞後,張大導要上繳748萬人仔罰款。錢解決到就唔係問題,但65歲張藝謀畢竟大嫩妻一round, ...


有老公做阿四,陳婷邊行邊篤手機。

同你吟一吟

嫩妻名店花生騷 張藝謀寸步不離做觀眾

屬於國寶級嘅內地名導張藝謀,打拼多年除咗個人成就,更加點石成金,搭棚幫兩個謀女郎鞏俐同章子怡,走向國際。

不過,同國際章一齊期間,偏愛舞蹈學生嘅張藝謀已經同舞蹈員出身嘅陳婷(現任太太)拍拖,兩人未婚就生咗兩仔一女,早兩年爆出超生醜聞後,張大導要上繳 748萬人仔罰款。錢解決到就唔係問題,但 65歲張藝謀畢竟大嫩妻一 round,要當女咁湊,所以除咗物質供應,仲要花上耐性。

呢一日,《壹》仔又喺中環 ifc見到兩公婆喺名店血拼,由 Prada試到 Miu Miu,每換一款,陳婷都要老公過目;試咗一個幾鐘,張藝謀就好似睇私人花生騷咁,坐定做觀眾,寸步不離。

俾着其他人,唔閃咗都瞓咗

豪客到,一男一女店員逐款推介。

全程睇女裝,張藝謀戴超遮眼,陳婷去試衫,佢就閉目養神。

試到攰,陳婷坐低飲啖可樂,乘機陪吓老公。

老婆鍾意乜就乜,負責俾錢嘅張藝謀只要知道價錢。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!