網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月17日 星期四

黃秋生打書釘當甜品 [壹週刊 - 1393] __,秋生,黃秋生,M1,

同你吟一吟黃秋生打書釘當甜品典解黃秋生結咗婚仲可以咁自由?都係嗰句,你情我願!同老婆吳惠貞分開生活,但夫妻關係良好,現世代有一說法:你如何你身邊人也必如何,黃秋生就係咁囉!早個禮拜,黃秋生吉日吉時交人陪老婆。喺銅鑼灣開完飯,兩公婆手拖手行到去怡和街商務印書館,老公想上去打書釘當飯後甜品,吳惠貞唔打攪自己走先,但行前秋生不忘同老婆嚟個goodbyekiss。見黃秋生睇到埋頭埋腦之際,有個女子忽然行埋 ...


同你吟一吟

黃秋生打書釘當甜品

典解黃秋生結咗婚仲可以咁自由?都係嗰句,你情我願!同老婆吳惠貞分開生活,但夫妻關係良好,現世代有一說法:你如何你身邊人也必如何,黃秋生就係咁囉!

早個禮拜,黃秋生吉日吉時交人陪老婆。喺銅鑼灣開完飯,兩公婆手拖手行到去怡和街商務印書館,老公想上去打書釘當飯後甜品,吳惠貞唔打攪自己走先,但行前秋生不忘同老婆嚟個 goodbye kiss。

見黃秋生睇到埋頭埋腦之際,有個女子忽然行埋去拍咗佢膊頭一下,原來係個 fans嗌合照,俾對方嚇咗一跳嘅秋生立即笑晒,做 model任 selfie。喺商務打書釘接近一個鐘,飽晒走得。

飯後兩公婆手拖手行到去商務印書館,上樓前,秋生先錫啖老婆。

俾個女 fans失驚無神從後拍膊頭,睇緊書嘅秋生雖被打擾,仍笑晒同對方 selfie。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!