網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月17日 星期四

網民熱話:黃宗澤人前人後兩個樣 網民:好心寒 __,黃宗澤,

黃宗澤呢個「假面人」,令網民睇完都話好心寒!藝人黃宗澤(Bosco)感情尚未有着落,但喺劇集《幕後玩家》中就艷福無邊,經常畀「最強小三」劉佩玥性感挑釁,搞到佢抵唔住誘惑發展婚外情!除咗演情慾戲駕輕就熟外Bosco更因劇集角色而被封為「變臉王‧宗澤」!myTVSUPERfacebook就upload咗段片,將佢嘅變臉特技分成三部曲,專業程度拍得住川劇啲變臉大師!精湛演技更令網民質疑Bosco真人也是 ...




其他影片:>>






黃宗澤呢個「假面人」,令網民睇完都話好心寒!

藝人黃宗澤(Bosco)感情尚未有着落,但喺劇集《幕後玩家》中就艷福無邊,經常畀「最強小三」劉佩玥性感挑釁,搞到佢抵唔住誘惑發展婚外情!除咗演情慾戲駕輕就熟外Bosco更因劇集角色而被封為「變臉王‧宗澤」!myTV SUPER facebook就upload咗段片,將佢嘅變臉特技分成三部曲,專業程度拍得住川劇啲變臉大師!精湛演技更令網民質疑Bosco真人也是這樣嗎?

首先係第一部曲「皮笑肉不笑」,話說飾演公關嘅Bosco於活動上招呼一對麻煩夫婦,男客人仲將佢個名讀錯,此時Bosco沉住氣笑笑口更正自己個名,但反被男客人無禮對待,又命佢去攞杯茶,Bosco叫佢哋等一陣,點知畀男客人嘲諷:「你依家唔係好得閒咩?」更以鄙視眼光叫佢幫手執番地下條餐巾,飽受委屈嘅Bosco即時出一招「皮笑肉不笑」,假笑中帶點不忿氣,令網民拍爛手掌,還恥笑佢係「折墮王」呀!

第二部曲係「反骨仔」,Bosco喺辦公室內罵爆上司邀功,愛出風頭,仲搶走晒佢啲客,搞到佢吞唔落呢啖氣,仲兇上司收番封解僱信,結果被大罵反骨仔!而最令人睇到牙癢癢嘅係第三部曲「假面人」,人前人後都扮成好爸爸好老公嘅Bosco經常以工作忙碌為由唔陪家人,難得出席囡囡嘅生日Party,竟然冇留低食蛋糕,老婆龔嘉欣就叫佢打包蛋糕返公司食,佢就勁虛偽一口答應,仲喺阿女面前嘟嘴示好,點知一落樓,一句唔該都冇,就即刻掉個蛋糕落垃圾桶,仲一臉不耐煩,網民都話睇到好心寒,仲紛紛戥阿女唔抵囉,有網民留言話:「對唔住老婆都算,對個女都咁假,乜做公關要咁假嘅咩?」

網民有話兒:

斯X恩:真係要考演技

黑妹_XX:點解Bosco會變成咁樣?

小XX雞:真係離哂(晒)譜!有個咁好嘅老婆都唔珍惜!

Chan Dxxx:做戲咁做,打份工啫

陳X明 :我只想知道他們三兄弟最後會怎樣?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!