掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

歡迎參觀影相 余文樂 650萬隨街擺 [壹週刊 - 1403] __,余文樂,M1,

同你吟一吟歡迎參觀影相 余文樂650萬隨街擺人有錢,就會手痕,十居其九買埋買埋一堆唔等使嘢,擺多過用;不過,如果賺錢能力強,好似拍部戲都嗌千萬嘅余文樂,就唔同玩法。搵錢同花錢都冇手軟嘅樂仔,舊年買咗三架車,包括全香港得10架,要大拿拿650萬嘅麥拿侖675LT。上星期日(一月十五日)晚,佢就揸住架麥拿侖同個friend去跑馬地食飯;七點幾晚飯黃金時間,樂仔求其停低架車响成和道就行咗去。650萬辣跑 ...


同你吟一吟

歡迎參觀影相 余文樂 650萬隨街擺

人有錢,就會手痕,十居其九買埋買埋一堆唔等使嘢,擺多過用;不過,如果賺錢能力強,好似拍部戲都嗌千萬嘅余文樂,就唔同玩法。

搵錢同花錢都冇手軟嘅樂仔,舊年買咗三架車,包括全香港得 10架,要大拿拿 650萬嘅麥拿侖 675 LT。上星期日(一月十五日)晚,佢就揸住架麥拿侖同個 friend去跑馬地食飯;七點幾晚飯黃金時間,樂仔求其停低架車响成和道就行咗去。

650萬辣跑粗用仲要隨街擺,好晒呀!行過路人羨慕眼光,甚至攞住手機集郵,影完車頭,再影埋車籮柚。即係咁,撞唔到啲「腎」嘅,幫架車雕花,算你好彩!

這晚夜樂仔心情應該好靚,同個 friend講到郁晒手,眉飛色舞。

呢位衞衣帽冚頭嘅哥哥仔,先同朋友品評樂仔架車一輪,再由車頭影到車尾。

食完响鋪頭門口扯飛煙, fans把握機會 selfie。

女友台灣皮帶大王太子女王棠云被人「隊」爆有米老豆拖欠廿億台幣唔還,搞到佢俾人上門追數,遲唔爆早唔爆,余文樂認愛就即爆。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!