掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

老竇畀女圍 泳豪失戀五年得個恨字 __,

李家鼎、李泳豪
老竇畀女圍泳豪失戀五年得個恨字老竇李家鼎(鼎爺)艷福不斷,與兒子李泳豪卻很大對比,36歲的泳豪自與楊思琦分手後,五年多以來感情仍未有着落,鼎爺口說不擔心但內心難免着急!李家鼎、李泳豪日前泳豪到影廠探老竇班,眼見SuperGirls冧爆父親,無奈苦笑「自愧不如」,問可會羨慕老竇的艷福?泳豪說:「我好羨慕爸爸咁受歡迎,好戥佢開心,但感情唔可以相提並論,隨緣啦!(未遇到啱眼緣女仔?)其實我係未有精神去諗 ...


老竇畀女圍泳豪失戀五年得個恨字老竇李家鼎(鼎爺)艷福不斷,與兒子李泳豪卻很大對比,36歲的泳豪自與楊思琦分手後,五年多以來感情仍未有着落,鼎爺口說不擔心但內心難免着急!李家鼎、李泳豪日前泳豪到影廠探老竇班,眼見SuperGirls冧爆父親,無奈苦笑「自愧不如」,問可會羨慕老竇的艷福?泳豪說:「我好羨慕爸爸咁受歡迎,好戥佢開心,但感情唔可以相提並論,隨緣(未遇到啱眼緣女仔?)其實我係未有精神去諗 ...


老竇畀女圍 泳豪失戀五年得個恨字

老竇李家鼎(鼎爺)艷福不斷,與兒子李泳豪卻很大對比,36歲的泳豪自與楊思琦分手後,五年多以來感情仍未有着落,鼎爺口說不擔心但內心難免着急!

日前泳豪到影廠探老竇班,眼見Super Girls冧爆父親,無奈苦笑「自愧不如」,問可會羨慕老竇的艷福?泳豪說:「我好羨慕爸爸咁受歡迎,好戥佢開心,但感情唔可以相提並論,隨緣(未遇到啱眼緣女仔?)其實我係未有精神去諗拍拖,因為過年後我要開工拍新處境劇《開心速遞》,期間又要應付教車,之後仲要去廣西賽車,真係好忙!」

李泳豪與楊思琦分手後,一直未有新女友。
  • 李泳豪與楊思琦分手後,一直未有新女友。

鍾意就快D Share啦!