掃呢頁CODE去手機

2017年1月26日 星期四

【嚇死人咩】鄧麗欣話「#mypenisblue」:其實我打嘅時候都知 __,鄧麗欣,

【新增回應】老老竇竇,吖唔係,老老實實,其實打錯字係人之前常情,有時心急得滯,少不免會有啲甩漏。不過,作為公眾人物,被cap圖風險同傳播力就強好多,一個唔小心淪為笑柄就唔好啦。鄧麗欣(Stephy)前日喺facebook貼咗張相,同餅碎區文詩慶祝生日,同場仲有吳雨霏(Kary)o添!其實佢哋不嬲都係好姊妹,生日咁緊要慶祝吓都好正常。不過,張相嘅tag就出咗事喇,事關就個tag寫住「#mypenis ...




其他影片:>>






【新增回應】老老竇竇,吖唔係,老老實實,其實打錯字係人之前常情,有時心急得滯,少不免會有啲甩漏。不過,作為公眾人物,被cap圖風險同傳播力就強好多,一個唔小心淪為笑柄就唔好啦。鄧麗欣(Stephy)前日喺facebook貼咗張相,同餅碎區文詩慶祝生日,同場仲有吳雨霏(Kary)o添!其實佢哋不嬲都係好姊妹,生日咁緊要慶祝吓都好正常。不過,張相嘅tag就出咗事喇,事關就個tag寫住「#mypenisblue」。點解Stephy會有penis?點解咁驚會變咗藍色?有網民留言問:「組織壞死嗎?」、「中毒?」、「阿凡達?」不過,亦有好心網民提醒:「admin快啲改咗佢啦」。估計Stephy係想講「My Pen is Blue」,係Cookies《Forever Friends》入面出現過嘅歌詞嚟㗎「My Pen is Blue,My Friend is You」嘛!講起打錯英文,Stephy試過喺09年出席活動時講咗句「I am very thanks them」;同年書展Stephy以「才女」身份出書,不過就被網民發現,全書共有144頁,得33頁有文字,但佢嘅錯字多達109個。經一事長一智,以後嘅Stephy小心咗好多,不過今次呢個落tag嘅笑話,又真係幾鬼馬!今日Stephy接受《蘋果》,問到其實想寫乜?佢喺電話哈哈笑話:「今朝一早收到好多朋友send呢段新聞畀我睇,其實大家都覺得好搞笑,可能好多人唔知啦,呢個係一首歌,以前Cookies《Forever Friends》嘅歌詞『My Pen Is blue』,嗰日我哋Cookies三個人食飯,我特登寫呢句,但因為hashtag冇間隔,變咗搞笑咗囉。其實我打嘅時候都知,Kary都知,我哋喺度笑,不過冇乜所謂啦,大家睇到嘅嘢唔同,唔使咁認真,大家開心笑下咪好囉,祝大家新年快樂」

鄧麗欣(Stephy)前日喺facebook貼咗張相,同餅碎區文詩慶祝生日,同場仲有吳雨霏(Kary)。 網民留言

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!