網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月17日 星期五

【豹紋派對】單立文58歲生日瞓五女大髀 __,單立文,

李施嬅忍唔住要摸一摸豹哥小腿。今日係單立文(豹哥)58歲生日,真係睇唔出佢就快「登六」,仍然一副有心有力嘅樣。點解咁講?就係因為豹哥早前開生日P,一次 ...


李施嬅忍唔住要摸一摸豹哥小腿。

今日係單立文(豹哥)58歲生日,真係睇唔出佢就快「登六」,仍然一副有心有力嘅樣。點解咁講?就係因為豹哥早前開生日P,一次過畀五條女「生擒」,講緊嘅就係佢老婆胡蓓蔚、好友胡杏兒、黃智雯、李施嬅及姚子羚。今日李施嬅將當日生日P盛況公開,見「胡說八道會」眾成員以豹妹打扮,然後豹哥就瞓咗喺眾女嘅美腿上……係咪好妒忌先?

李施嬅又喺微博留言:「最有型最靚仔最可愛最活潑最為食最忙碌最搞笑最受歡迎的豹哥,生日快樂!有我哋咁多女陪你,使搵小三?有排你煩」而最近同李施嬅傳緋聞嘅袁偉豪都有出席,不過大合照就坐到無雷公咁遠。另外,仲有陳展鵬、陳山聰、謝東閔及胡諾言等等,可見豹哥人緣係幾咁好,而出席朋友身上都有啲豹紋嘅裝飾,但惟獨豹哥就黑西裝打扮囉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!