網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月17日 星期五

怪病復發翻脹 葉佩雯手指腫到似蘿蔔仔 __,葉佩雯,

葉佩雯承認病發!前歌手葉佩雯(Grace)年多前自爆患怪病令體重不停飆升兼左邊頸部腫凸起來,當時遍尋名醫又照超聲波、又去腫瘤科檢查,均找不出病因,後來 ...


葉佩雯承認病發!

前歌手葉佩雯(Grace)年多前自爆患怪病令體重不停飆升兼左邊頸部腫凸起來,當時遍尋名醫又照超聲波、又去腫瘤科檢查,均找不出病因,後來經中醫調理後控制病情,一度回復窈窕,日前4時多,Garce現身中環,身體明顯翻脹,似是舊病再度復發。

手指腫脹

Grace早前和著名音樂人老公郭偉亮(Eric Kwok)往北海道滑雪,老公受傷一度動彈不得,經過個多星期休養火速傷愈,Eric Kwok當日駕車與愛妻及家中兩隻寶貝愛犬出街。一身潮人打扮的Grace步出車廂,縱使穿上厚厚大衣亦難掩腫脹,十隻白雪雪的手指更是腫到如同小蘿蔔,只見她慢步行去遍布診所的商業大廈。

肥得開心

東網致電葉佩雯,她輕鬆地坦認病發,笑說:「上年到依家都睇緊醫生,唔使擔心,冇辦法嘞,上咗年紀係咁!」問到病況,Grace直言受到纏繞,一度氣餒,她說:「因為呢個病,唔可以接啲好辛苦工作,又唔可以捱夜,一路要keep住調理,身體時好時壞,成日都要食住藥,中西醫都有睇,醫生話因為荷爾蒙問題就算減肥都減唔到。」雖然受病患影響,Grace心情依然開朗,講笑說自己並不是懷孕,並以自己的遭遇鼓勵病者要開心、正面去面對,她說:「心態好緊要,如果因為磅數、肥腫影響心情而唔去食嘢,咁身體仲差,好似醫生講要接受囉,用一個正面方法去解決去醫,所以我依家係肥得嚟好開心。」Grace呼籲大家要注意健康,她說:「尤其女士真係要注意,荷爾蒙分泌嗰樣嘢一旦彎咗就好難醫得好晒,所以大家都要小心身體。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!