網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月17日 星期五

林作自認老婆奴願跟妻改姓 __,林作,

愛妻號咁款喎!前大律師林作於柴灣錄影ViuTV節目《晚吹-總有一件喺左近》。擔任嘉賓的林作透露於節目中會大談前度女友,他自認戀愛經驗少,但歷任女友均就 ...


愛妻號咁款喎!

前大律師林作於柴灣錄影ViuTV節目《晚吹-總有一件喺左近》。擔任嘉賓的林作透露於節目中會大談前度女友,他自認戀愛經驗少,但歷任女友均就讀法律系:「經驗好少,五隻手指數晒,當年寒窗苦讀,生活苦悶。(前度全部係同學?)大部分唔係,但全部讀法律。」

畀前度鬧到無地自容

他笑言其實不喜歡口齒伶俐的女仔,因為自己會成日捱鬧,曾試過被女友鬧到無地自容至狗血淋頭:「會好煩,我經歷係成日被人鬧,所以面對大眾漫罵聲我ok。(前度鬧到你點?)狗血淋頭、一文不值、無地自容,冇咩地位,造就我今日冇自信。(你唔反抗?)冇得反抗,打者愛也。(你口才咁好,唔話番佢哋?)感情冇得贏,男仔要有風度同忍讓。贏咗場交,輸咗頭家,何必呢?」

怕老婆

林作直言日後結婚會變成老婆奴,甚至願意跟老婆改姓:「絕對係怕老婆,成副身家畀晒佢,願意改姓!(你媽咪畀咩?)我單親家庭,佢應該同前夫比較懷恨在心,我唔跟佢姓林,媽咪可能比較爽!」

對外國美女冇反應

林作又言無法與外國美女拍拖,皆因冇生理反應:「生理問題,冇任何反應,全混血都唔得。但1/4混血好似Angelababy就係至愛,可惜佢結咗婚。(搵緊你個Baby未?)個人感情唔會再講。」

唔提麥明詩

問他今次分享前度故事,會否擔心激嬲過往女友,例如麥明詩?林作就指不會開名講,亦

不針對任何人:「冇針對任何人。(你同麥明詩有冇分手?)你鍾意點寫我都配合。」談到他目前是否單身?林作就說:「唔回應,鍾意多啲自由,永遠單身都易辦事,我Facebook status都永遠寫單身。(另一半冇安全感?)由頭到尾冇畀過任何人安全感。(唔畀身份女朋友?)點會唔畀?但唔會公開。」他又稱就算拍拖都唔會公開:「唔會再講感情生活。」東網致電麥明詩,對於林作言論,她說:「佢講嘅嘢就問番佢」

  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!