網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月17日 星期五

葉佩雯翻脹 郭偉亮:鍾意有肉地 __,郭偉亮,Eric Kwok,葉佩雯,

郭偉亮話唔覺得老婆肥呀!藝人葉佩雯(Grace)日前被影到疑似怪病復發再次腫脹,連手指都變得腫腫的,EricKwok(郭偉亮)接受東網訪問表示:「Gr ...


郭偉亮話唔覺得老婆肥呀!

藝人葉佩雯(Grace)日前被影到疑似怪病復發再次腫脹,連手指都變得腫腫的,Eric Kwok(郭偉亮)接受東網訪問表示:「Grace係手指尾有啲事,佢啱啱去完滑雪,佢手指尾插咗落啲雪度,扭到扯到條筋,嗰日我係車佢去睇醫生,我自己又要去睇物理治療,因為我滑雪拗柴,都要隔日去睇。」Eric指Grace的心情OK,他說:「我唔覺得佢肥喎,其實佢隻手不嬲都係咁樣喎,同我隻手差唔多好有肉好厚。」Eric笑言太太好有福氣:「我話過要畀幸福佢吖嘛!我鍾意嗰啲有啲肉地,所以正!」

Grace有感而發表示身體健康好緊要,Eric說:「係架,身體唔好真係好麻煩,好似我咁左手左腳拗咗柴真係好唔方便。」問到Eric自己的腳情況?他說:「醫生話我進步得好快,但係唔夠快再去滑多次雪,因為啲雪溶緊,要等多一年。」Eric笑言下次再去滑雪,如果成個行程去七日,最尾兩日他才會玩花式,他說:「咁就一定唔會有事,好似今次我係頭嗰幾日玩花式衰咗,跟住嗰四、五日都冇得玩,真係戇居。」Eric表示滑完雪回來忙於做音樂,他說:「舊年玩吓幕前嘢,今年會做番好多音樂,都幾refresh!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!