網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月17日 星期五

被爆難抵誘惑離婚 杜恒霖畀鄧月平5個好 __,鄧月平,杜恒霖,

杜恒霖畀足鄧月平5個好。年僅19歲的「巨胸翠如」鄧月平被東網獨家踢爆,暗撻有「風之子」之稱的31歲前香港拳王杜恒霖,他們更不但在紅磡築愛巢同居,更四出 ...


杜恒霖畀足鄧月平5個好。

年僅19歲的「巨胸翠如」鄧月平被東網獨家踢爆,暗撻有「風之子」之稱的31歲前香港拳王杜恒霖,他們更不但在紅磡築愛巢同居,更四出拍拖當街攬啜,極度癡纏!今日更有消息人士向東網爆料,直指Larine是第三者,介入Bryan和老婆Kit的婚姻,更透露已經育有兩個囡囡的Bryan一早已對Larine嗒糖,搞到Kit忍無可忍提出離婚!

不過,女主角Larine就斷然雖否認是第三者,更稱Bryan已跟另一半分開一段時間。知道Bryan已離婚的她,指日後不會刻意在人前與男方避忌。而Bryan被問是否與Larine拍拖時,卻表現怕醜,未敢大膽向外界表明兩人關係:「有啲友好關係囉!(係女朋友?)朋友。(有發展機會?)有都好正常啫!(影到佢上你屋企,同居?)唔係,有啲朋友上嚟玩,打邊爐,我哋係朋友,有啲曖昧囉!」更強調自己與Kit去年已經離婚,回復單身有半年之久:「離婚唔關鄧月平事!」問他喜歡Larine樣靚還是身材正?他說:「好好,好好,心地好。」又指自己稍後進軍影壇,不想被人覺得借與Larine的戀情博宣傳。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!