網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月17日 星期五

鄧兆尊同祥嫂冇聯絡:佢能收能放叻過我 __,鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊一講到祥嫂就態度冷淡。藝人鄧兆尊、林作於柴灣錄影ViuTV節目《晚吹-總有一件喺左近》。兆尊透露獲主持蘭子邀請而來,他於節目中將無所不談。談祥嫂 ...


鄧兆尊一講到祥嫂就態度冷淡。

藝人鄧兆尊、林作於柴灣錄影ViuTV節目《晚吹-總有一件喺左近》。兆尊透露獲主持蘭子邀請而來,他於節目中將無所不談。

談祥嫂態度冷淡

問到有否與其母親祥嫂聚會?兆尊自認被動:「暫時冇見,佢鍾意見就搵我,我冇改電話,佢冇主動搵我。(你做主動?)我唔會,兩邊都要睇住(意指祥嫂及兆尊其他家人)。(早前祥嫂爆你感情事?)我唔會理,我唔講長輩嘅嘢。(佢腰痛到要打止痛針?)冇辦法,控制唔到。(關心佢?)唔使啦,佢能收能放,仲叻過我。」問他有冇留意祥嫂日前向黃夏蕙的慈善基金捐款一千萬港元,而夏蕙透露有意開設老人院?兆尊就讚好:「幾好吖,老人院係門好生意。」

寸黃夏蕙「兩萬蚊一個床位」

問他有冇留意祥嫂日前向黃夏蕙的慈善基金捐款一千萬,而夏蕙透露有意開設老人院?兆尊就讚好:「幾好吖,兩萬蚊一個床位,老人院係門好生意。」

計劃拍網路電影

兆尊被問到是否打算復出幕前?他稱隨緣,亦接下了網路電影工作:「隨緣,冇話一定要做,接咗網路電影。(驚唔慣演戲?)唔驚。(無綫有冇搵你拍劇?)暫時冇,唔計遊戲節目就冇拍劇十年。(你唔係為收入而拍?)有人會壓價,但冇所謂,都係朋友嚟,我唔知自己個價,價錢過得去咪得囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!