網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月25日 星期四

佘詩曼哂白滑長腿買撻 [壹週刊 - 1420] __,佘詩曼,M1,

著住短褲加長靴的佘詩曼大騷白滑靚腿現身大坑搵食。同你吟一吟佘詩曼哂白滑長腿買撻40有1的佘詩曼,雖然有車有樓有名氣,但感情生活就一直都未有着落,眼見同 ...


著住短褲加長靴的佘詩曼大騷白滑靚腿現身大坑搵食。

同你吟一吟

佘詩曼哂白滑長腿買撻

40有 1的佘詩曼,雖然有車有樓有名氣,但感情生活就一直都未有着落,眼見同期嘅花旦楊怡同胡杏兒,結婚嘅結婚,有 BB嘅有 BB,連後輩香香同王君馨都嫁得出,身為黃金盛女嘅佢,都咪話唔心急!想早日覓得如意郎君?一日廿四小時長期處於作戰狀態是常識吧!

呢日阿佘著住短褲加長靴大騷白滑長腿現身大坑搵食,《壹》仔離遠都俾佢對長腿吸引到,本身只係路過,點知麵包鋪入面嘅蛋撻啱啱新鮮出爐,觸動到阿佘肚入面嘅為食蟲,即刻走入鋪買件蛋撻歎吓!買完蛋撻一副滿足樣嘅阿佘仲好得戚咁向身邊好姊妹示威添!各位男士,其實要氹阿佘開心好簡單㗎咋!

阿佘買完蛋撻即得戚地向同行姊妹晒撻示威。

遇正蛋撻新鮮出爐,阿佘即撞入鋪頭買撻。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!