網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月13日 星期四

王君馨着圍裙引老公:想佢有心有力 __,君馨,王君馨,

等你好消息!!藝人王君馨(Grace)及王浩信出席以屋企飯為主題的活動,前日在港補辦婚禮的Grace在台上笑言昨日老公本來想給她驚喜,為她下廚,但豈料 ...


等你好消息!!

藝人王君馨(Grace)及王浩信出席以屋企飯為主題的活動,前日在港補辦婚禮的Grace在台上笑言昨日老公本來想給她驚喜,為她下廚,但豈料有心無力。她又謂婚前已講好自己不會下廚,但會煲湯。她又請教浩信可以怎樣平衡家庭及工作,浩信就笑言平衡不到,因為工作已佔了20小時,但體諒很重要。

自爆最叻炒蛋

受訪時,浩信表示已起碼有半年沒跟父母全家人食飯:「但啱啱過咗生日,呢兩日休息希望有時間一齊食飯。」他亦謂暑假計劃與小朋友去旅行:「都係去啲名勝古蹟地方。(東南亞?)未決定,計劃緊,呢個月嘅工作都已落實。」講到Grace謂自己不會下廚,問她可是不懂下廚?她就謂自己好叻整Scrambled egg(炒蛋):「大膽講係好食過香港9成嘅五星級酒店,賣相非常靚,同埋好滑。」

着圍裙「引」老公

Grace亦謂見到現場的圍裙好靚:「結婚後都唔可以喺屋企咁hea,唔可以淨係T恤短褲,要買啲靚嘅圍裙,但浩信笑我淨係着圍裙,裏面乜都唔好着。」浩信笑言:「咁樣會搞到老公唔知食咩好。」講到Grace老公昨日本想給驚喜,她笑言:「佢買咗牛扒,諗住開枝酒,但尋日佢狀態仲差過前一日、仲攰,希望着完圍裙下次可以有心有力。」她又謂稍後要去多次旅行:「因為我9月開劇,但我要做research,所以要同老公傾吓時間點安排好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!