網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月13日 星期四

學霸有錢途 麥明詩密食袋兩百萬 朱千雪唔拍劇執三球 [壹週刊 - 1427] __,麥明詩,朱千雪,千雪,M1,

探熱針學霸有錢途 麥明詩密食袋兩百萬 朱千雪唔拍劇執三球今時今日,大台一線姐仔吸金能力未必最強,高才生反而更易搵銀。15年年中申請停工,先在中文大學完 ...


探熱針

學霸有錢途 麥明詩密食袋兩百萬 朱千雪唔拍劇執三球

今時今日,大台一線姐仔吸金能力未必最強,高才生反而更易搵銀。 15年年中申請停工,先在中文大學完成企業傳播社會科碩士,去年再在城大修讀法律的朱千雪,憑形象入屋,唔拍劇依然大受廣告商歡迎,過去一年拍五個廣告袋三百萬。 10A有腦港姐麥明詩,識抽水引發話題,密食當三番搵二百萬,學霸好有錢途。

60萬拍廣告

12年民選港姐「冠軍」朱千雪向來有觀眾緣,雖然跟王浩信合作的《 EU超時任務》高收有口碑,不過為圓律師夢,去年繼續做學生在城大讀法律,間唔中放長假才客串拍劇,無孭飛劇集,但依然人氣旺,正出街的電視劇《踩過界》,網民就講明最期待朱千雪出場。

「千雪做咗兩年全職學生,人氣依然冇跌過,啲廣告客仲係好鍾意佢,呢一年佢接咗五個廣告代言人,連駕駛學校都搵佢,一個代言費 60萬,仲要放假就出活動,起碼搵過三百萬。以前拍劇日踩夜踩,可能抽唔到時間拍廣告,讀書時間穩定,仲搵得多啲,佢仲有廣告未出街。」知情者說。

朱千雪修讀的法律課程,學費一年十幾萬,最初轉做全職學生,她笑言要半工讀慳住使交學費,過去一年少拍劇反而豬籠入水,連當事人也始料不及。

過去一年,做全職學生的朱千雪接了五個廣告,比起好多一線姐仔收入更多。

學車

洗頭水

護膚品

脫毛

麥明詩拍了六個廣告,其中拍「羅逸雅舞蹈學校」廣告,她更有份度橋。

舞蹈學校

髮型用品

按摩

護膚品

牙刷

脫毛

教做功課

10A學霸麥明詩, 15年參選港姐時人氣爆燈,劍橋法律系畢業的她更成為當年搜尋人氣榜第三位,有人氣又識發揮熱門話題,吸引新一代追看她的 facebook,兩年多時間,粉絲人數已經升到十八萬。

「 Louisa呢一年真係搵唔少,拍咗六個廣告,未計佢 po產品嘅收入,好似啱啱拍完嘅跳舞學院廣告,就係睇中佢有芭蕾舞底, Louisa仲會自己度埋橋,好似搵摩天輪做背景,喺中環跳芭蕾舞,都係佢嘅主意。其實佢好耐冇練過舞,嗰日仲堅持唔用替身,拍完廣告又即刻要入廠拍劇,啲錢唔係易賺㗎。」知情者說。

大台近日力谷 big big channel,全部藝人都要為公司拍片增加點擊,有人唱歌有人跳舞,大台就點名要求兩位學霸教做功課同分享讀書心得,繼續發揮強項。

正在城大返學的朱千雪,返學 look好 casual。

同王浩信合作《 EU》,樣甜的朱千雪仲唔覺意露有料身材。

去年憑《 EU》跟王浩信獲「最受歡迎劇集搭檔」,證明朱千雪好得人心。

麥明詩識抽水製造話題,早前傳出陳美齡出任教育局局長,她在 fb留言麥媽媽都有條件勝任,幽「傳聞」一默。

在《賭城群英會》跟何浩文做一對,好搏的麥明詩,連「床戲」都拍。

兩個學霸聯手齊齊力谷,為大台吸納學生粉絲。

大台 big big channel開播,麥明詩同麥美恩都有份出街做宣傳。

朱千雪在中大文學取得碩士學位,好友岑杏賢同當時未甩拖的另一半袁偉豪都有去她的畢業禮。

麥明詩(前右二)被力捧,一劇接一劇的她,正拍台慶劇《誇世代》,繼續扮乖乖女。

朱千雪在《踩過界》尾段先出現,一班餓 BB多時嘅宅男等到頸都長。

隱形金蛋

資訊節目《學是學非》令麥美恩(左一)同梁嘉琪(右一)彈出搵真銀。

除大台小生花旦,部分吃得開的二、三線藝員,亦是𢱑銀實力股。網友勁 buy的節目《學是學非》,亦帶挈黃心穎搵錢,另外兩位女主持麥美恩同梁嘉琪,同樣是大台吸金力強的隱形金蛋。

麥美恩

主持之中,自知姿色不足的麥美恩,索性豁出去走搞笑形象,結果憑她奔放的主持演繹,贏盡唔少網民及廣告商的心。接唔少 MC騷外,同樣受平面、網絡廣告歡迎。有傳她 MC騷身價兩萬起跳密密執,月入六位數,是大台其中一個隱形金蛋。

梁嘉琪

03年演藝學院榮譽學士畢業的梁嘉琪,在有線做過主播, 07年跳槽到 TVB,直等到 13年開始主持《學是學非》,及在劇集《愛我請留言》表現好,司儀薪酬升至中價一群。據悉有觀眾緣有口才的梁嘉琪,數年來密食當三番,每個月至少跑到八場司儀騷,入息分分鐘可觀過班姐仔。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!