掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

簽新約主力拍戲 張繼聰唔否認袋千萬 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰加盟蕭定一公司,佢唔否認收千萬酬勞,只係哈哈大笑!(資料圖片)藝人張繼聰(阿聰)近年事業愈來愈順利,有指他獲電影公司老闆蕭定一垂青以千萬簽約3年 ...


張繼聰加盟蕭定一公司,佢唔否認收千萬酬勞,只係哈哈大笑!(資料圖片)

藝人張繼聰(阿聰)近年事業愈來愈順利,有指他獲電影公司老闆蕭定一垂青以千萬簽約3年,並會有度身訂造的好劇本,讓他可以在影壇更上一層樓。蕭定一承認簽了張繼聰,他謂:「係呀,好開心我哋簽咗張繼聰,佢係一位好有實力同好有心嘅演員!(千萬利誘?)錢唔講,我哋唔講錢,講未來發展嘅。」

據知,TVB亦力邀阿聰加盟,以歌影視三方面做「一哥」位置利誘阿聰,不過阿聰曾經跟蕭定一合作過,好欣賞蕭定一的電影製作。阿聰曾說過未來主力拍電影,希望更多學習機會,反而他沒想過再出唱片,但會繼續接登台show。至於是否收千萬加入,阿聰沒有否認只大笑。

而明天阿聰將正式加盟蕭定一的hmv數碼中國集團,成為旗下重點藝人之一,亦將於張繼聰出身的母校演藝學院、由集團主席蕭定一先生與張繼聰及小師弟鄒文正進行簽約儀式。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!