掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

田蕊妮:宣布隱退?田蕊妮劇接劇頂唔順要休息 __,田蕊妮,

原來係悠長假期啫!視后田蕊妮一劇接一劇開工,由《來自喵喵星的妳》、《迷》、《超時空男臣》到《誇世代》,難免有感身心疲累!她趁《誇》劇終於煞科,即於社交 ...


原來係悠長假期啫!

視后田蕊妮一劇接一劇開工,由《來自喵喵星的妳》、《迷》、《超時空男臣》到《誇世代》,難免有感身心疲累!她趁《誇》劇終於煞科,即於社交網站留言表示「隱退」:「從今天起再沒有別的角色,投入自己的生活裏,之後沒有計劃,沒有目標,只是好好去享受我的悠長假期,活在當下的一呼一吸之間。」

阿田接受東網訪問笑謂:「我咁寫嚇親大家?真係唔好意思,我只係覺得呢段時間忙於工作,係時候要好好休息,應該去到年尾都冇工作住,係咪悠長假期先?哈哈!」阿田坦言倘若再繼續拍下去的話,擔心自己會變機械人,而接下來的時間怎樣度過,她笑說:「起碼要陪下我爸爸返鄉下、同屋企人去吓旅行,可以匿喺屋企睇買咗又未睇嘅書、畫吓畫咁。(老公呢?)佢嚟緊要去馬來西亞工作,我應該會陪佢過去做助手。我亦趁呢段時間試吓留長頭髮,唔使再為角色造型而費心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!