掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

Sam貓王護體處處吻 阿倫睇中蘇屋邨飛女 __,阿倫,許冠傑,Sam,譚詠麟,

阿Sam邀請陳凱彤上台共舞,少不了要咀番啖!
Sam貓王護體處處吻阿倫睇中蘇屋邨飛女樂壇兩大歌神許冠傑與譚詠麟開騷,除了唱盡金曲外,最令人期待的當然就是掀起高潮的錫錫環節!阿Sam無懼流感肆虐,化 ...


Sam貓王護體處處吻 阿倫睇中蘇屋邨飛女

樂壇兩大歌神許冠傑與譚詠麟開騷,除了唱盡金曲外,最令人期待的當然就是掀起高潮的錫錫環節!阿Sam無懼流感肆虐,化身「貓王」與嘉賓及在場女歌迷錫錫,阿倫則邀請「蘇屋邨飛女」上台交流!

歌神許冠傑(阿Sam)與樂壇校長譚詠麟(阿倫),前晚在紅館舉行由藝能製作主辦、一連12場《阿SAM & 阿TAM HAPPY TOGETHER演唱會》頭場,演出期間,兩人各自手持玫瑰花落台挑選女歌迷上台,阿Sam將花送給英皇歌手陳凱彤,並拖她上台跳舞兼錫嘴邊,阿倫則選了一位婆婆上台。婆婆表示在蘇屋邨長大,曾是蘇屋邨街坊的阿Sam聞言說:「我嗰時係好出名嘅『飛仔』嚟!」婆婆亦笑說:「我係『飛女』!」來到錫錫環節,早前呼籲歌迷帶醫生入場證明冇流感的阿倫笑說:「今次連醫生都帶埋嚟,我知道醫生紙都好多,但依家流感太犀利,避免交叉感染,暫時唔錫嘴住!」阿Sam則與女歌迷錫面。

校長發明歌詞機?

其後現場播出阿Sam大談阿倫的片段,期間邊講邊唱,阿Sam暗示阿倫經常忘記歌詞,又唔認老:「聽講紅館嘅歌詞機係阿倫發明,但我就唔知有幾多成真不過佢仲有樣嘢就係『明明係老,佢話唔係』,仲話自己25歲!」全場爆笑!去到中段,談到阿Sam於1986年因拍戲患上高山症,當時還未康復的阿Sam卻堅持出席作品展,阿倫感觸落淚,哽咽說:「我同Michael(許冠文)兩行眼淚,阿Sam唔止係我偶像,係代表我哋香港人!阿Sam唔會就咁樣,冇耐之後就出番嚟唱,唱到依家!」他之後請出李香凝上台合唱紀念其亡父李小龍,李香凝落台後,阿倫及阿Sam向一班已故歌手致敬,並獻唱陳百強的《一生何求》。Encore環節,阿Sam揚言要唱到80歲,演唱會於11時59分結束。

阿倫同「蘇屋邨飛女」夠晒啱Key,跳番Part舞先好落台!
  • 阿倫同「蘇屋邨飛女」夠晒啱Key,跳番Part舞先好落台!
阿Sam落台與歌迷握手兼錫錫,作近距離接觸。
  • 阿Sam落台與歌迷握手兼錫錫,作近距離接觸。

熱情歌迷抓傷手背

阿倫完騷後受訪時,透露落台握手時被歌迷捉得太緊,右手手背不慎受傷。問到是否擔心染流感,所以不與歌迷咀嘴?他笑說:「錫完之後有菌帶畀第二個咪唔好囉!」阿Sam則冇有怕,指美國已故搖滾巨星「貓王」皮禮士利(Elvis Presley)亦喜歡錫歌迷,在旁的阿倫即開玩笑:「佢有貓王抗體!」提到演唱會超時,阿倫笑說:「大鑊喇!每5分鐘就罰唔知幾多倍。」講到在台上一度感觸落淚,他直言守了秘密很久,希望阿Sam不要介意,阿Sam則笑言幸好當時撐住:「終於唔死得!(你爆阿倫唔認老? )最緊要啲觀眾笑啫!」

  • 放大圖片
「小龍女」李香凝同樣獲阿Sam錫錫。
  • 「小龍女」李香凝同樣獲阿Sam錫錫。
阿倫被熱情歌迷抓傷手背!
  • 阿倫被熱情歌迷抓傷手背!

文:音樂組

攝:黎志輝


鍾意就快D Share啦!