掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

譚順生帶Celine出發比賽遭寸:借女上位 __,Celine,譚順生,

呢個情況真係好尷尬…現年9歲「香港小巨肺」譚芷昀(CelineTam)憑「黃金按鈕」直入真人騷《全美一叮》36強的半準決賽,今早Celine同爸爸起程 ...


呢個情況真係好尷尬…

現年9歲「香港小巨肺」譚芷昀(Celine Tam)憑「黃金按鈕」直入真人騷《全美一叮》36強的半準決賽,今早Celine同爸爸起程出發準備明天比賽,期間發生一段小插曲,在他們臨入閘前,機場職員的對講機突然很大聲傳出一句:「係咪借個女上位嗰個?」令場面非常尷尬!

明天進行首輪比賽

Celine於美國才藝比賽真人騷《全美一叮》(America's Got Talent)憑翻唱美國男歌手米高寶頓(Michael Bolton)名曲《How Am I Supposed to Live Without You》,成功贏得評審歡心,按下「黃金按鈕」(Golden Buzzer),獲直接送入36強的半準決賽。首輪比賽在美國時間本月15日舉行,Celine今日起程飛美國,由爸爸譚順生陪同到達機場並接受傳媒訪問,而Celine邊訪問邊玩着唱片公司送給她的扭計骰。問到Celine準備好參賽歌曲未?爸爸譚順生說:「準備咗,佢唱咗好多首,最後總導演就揀咗其中一首。」爸爸問Celine可否透露歌曲時,Celine表示:「唔講得㗎。」當Celine一家入閘時,站在閘口的機場職員對講機傳來一把男聲問:「係咪借個女上位嗰個?」未知譚太是否聽到,所以全程木無表情呢?

有信心贏Angelica Hale

譚順生稱參賽歌Celine都練了一段時間,而Celine則表示不覺辛苦。問到是否有信心?Celine答:「有信心 。(玩扭計骰減壓?)如果Mix up咗,我只可以整到一面同橙色,其他未整到。」講到有否留意9歲的對手Angelica Hale?Celine謂:「係10歲(你哋兩個有傾偈?)冇呀,未見到佢。 (有冇信心贏呢個大你一歲嘅姐姐?)有。」在旁的爸爸聞言就指盡力而為,現已當Celine贏了,因來到這一步已好犀利,為華人爭光。

深明歌詞

放暑假中的Celine原來明天要開學,爸爸說:「所以已同學校請假,校長都親自寫email嚟,話全學校都好支持Celine參賽,可以放心。」問到會否擔心追不上功課?Celine則擰頭,而爸爸則稱暑假期間有安排玩及中英數功課練習,亦有要她寫歌詞、學習歌詞的意思。講到有指Celine唱歌時欠感情似機械人,爸爸就反問Celine覺唔覺唔夠感情?Celine則擰擰頭。問到是否明白歌詞?她說:「明白。」而爸爸就稱:「今次首歌Celine係好明白歌詞,大家可以期待住。今次佢會演繹得更加好,因練得仔細好多。因係國際性大比賽,大會期待每一關都要見到每個參賽者特別一面,佢哋都成日問今次會唔會有新嘅嘢,我都係答佢強項都係唱歌啫!所以都有一路諗啦,但佢都係9歲啫!已經好難得架啦。」

比賽唔着高踭鞋

至於Celine稱比賽不緊張,而過去九個月來的比賽過程都好開心。而爸爸譚順生亦表示到達後便開始備戰及綵排,今次出賽的服飾都是大會安排。問到今次是否不用穿高踭鞋?Celine說:「唔使。」

全家一齊赴美

訪問後,Celine與爸爸再會合媽媽及妹妹Dion一同入閘,而坐在BB車的Dion更向大家揮手bye bye!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!