掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

陳嘉桓破禁解放誘宅男 __,陳嘉桓,

大家快啲去下載啦!《東網巨星》水着節目《東網Baby》推出以來大受歡迎,至今已雲集逾160位索爆女神,不論火辣咪神、純情小花抑或型格Model都應有盡 ...


大家快啲去下載《東網巨星》水着節目《東網Baby》推出以來大受歡迎,至今已雲集逾160位索爆女神,不論火辣咪神、純情小花抑或型格Model都應有盡 ...


大家快啲去下載

《東網巨星》水着節目《東網Baby》推出以來大受歡迎,至今已雲集逾160位索爆女神,不論火辣咪神、純情小花抑或型格Model都應有盡有,陪伴大家度過炎炎夏日!最近《東網Baby》Wallpaper專區推出多款精美Wallpaper,精選十位索女包括陳嘉桓(Rose)、劉溫馨、陳婉衡、歐陽巧瑩、阮兒、彭慧中、曹思詩、陳偉琪、利穎怡及黃文意的靚相,各位「巴打」「絲打」快啲下載咁就可以一年365日都對住唔同嘅女神,眼睛吃冰淇淋,包保每日都更身心舒暢!

甚少穿泳裝的Rose早前為《東網Baby》破禁拍攝超索泳裝水着相,誘到一班宅男暈陀陀!Rose大讚Wallpaper超靚:「記得嗰日我狀態幾好,最緊要性感得嚟又健康,朋友都話影得好靚!同埋嗰日好太陽亦好好風,感覺好舒服!」另外,Rose最近備戰真人騷,所以有少少增磅,她更笑言上圍也所「進脹」!

Rose還讚當日攝影師非常落力,她說:「佢孭住啲大型器材,赤腳爬上樹同我影相,我都好擔心佢安全,好彩佢身手好仲影到靚相!所以話呢,《東網Baby》嘅靚相真係張張精彩,鏡頭前同鏡頭後都係咁Perfect,大家快啲嚟東網巨星嘅東網Baby Wallpaper專區下載靚相」

Profile

陳嘉桓(Rose)

年齡:24歲

三圍:32、25、36

身高:5呎9吋

【《東網Baby》Wallpaper專區】

https://goo.gl/G56uC2


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!