掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

罕有晒恩愛 鍾嘉欣有老公陪住跳水 __,嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣唔識游水,但有老公傍住覺得好安全。藝人鍾嘉欣2015年下嫁圈外脊醫男友JeremyLeung後,誕下一女Kelly專心相夫教子,真係幸福滿瀉。婚 ...


鍾嘉欣唔識游水,但有老公傍住覺得好安全。

藝人鍾嘉欣2015年下嫁圈外脊醫男友Jeremy Leung後,誕下一女Kelly專心相夫教子,真係幸福滿瀉。婚後鍾嘉欣在加拿大居住,間中返港出席公開活動,亦甚少上載丈夫的相片到社交網。

不過鍾嘉欣今日就罕有咁上載同老公嘅合照,見到嘉欣着住救生衣高舉V字,同着住沙灘褲嘅老公一齊跳落水,真係夫唱婦隨好有愛呀。雖然只得背面但都感受到二人濃濃的愛,但就未見囡囡KELLY露面。鍾嘉欣留言:「我不懂游泳,但是沒關係,有愛的人在身邊和美好的風景。我覺得十分安全。我決定跳落水。很爽!」嘩,網友睇完都大叫嘉欣好幸福呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!