掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

栢芝餵愛貓食藥 意外晒Quintus油趾甲 __,栢芝,張栢芝,Quintus,

又真係估你唔到喎Quintus。藝人張栢芝近排玩社交網玩到上晒癮,事無大小都會放上網同大家開心Share,最近佢就透露家中其中一隻愛貓病咗,佢就朝早六 ...


又真係估你唔到喎Quintus。

藝人張栢芝近排玩社交網玩到上晒癮,事無大小都會放上網同大家開心Share,最近佢就透露家中其中一隻愛貓病咗,佢就朝早六點幾即刻帶咗佢去睇醫生,好在都冇咩大礙,好快就已經返咗屋企。到咗今日(14日),佢就上載咗一條餵愛貓食藥嘅短片,仲搵嚟細仔Quintus揸機添。

喺Quintus「後現代藝術手法」嘅鏡頭下,畫面中大概見到家居裝上陣嘅栢芝,用針筒餵愛貓食藥,佢仲有同Quintus解釋啲藥係抗生素,而見到愛貓即表現興奮嘅Quintus,掛住睇愛貓,拎到個鏡頭搖晃不定,搞到栢芝出手揸番鏡頭,諗住影吓愛貓同Quintus玩嘅畫面,點知就意外地晒出Quintus十隻腳趾都油晒粉紅色甲油,非常搶眼,不過Quintus就似乎好習慣啵,唔知Quintus手指有冇都油咗指甲油呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!