掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

港姐再Foul一個!胡美貽冇得留低 __,港姐,

慘慘豬!今日港姐又Foul一個,成個淘汰過程喺bigbigchannel直播!首先一眾佳麗先逐一進行自己介紹,再接受主持陸浩明(6號)嘅提問!之後,到 ...


慘慘豬!

今日港姐又Foul一個,成個淘汰過程喺big big channel直播!首先一眾佳麗先逐一進行自己介紹,再接受主持陸浩明(6號)嘅提問!

之後,到一眾星級導師出場,星級導師陳百祥(阿叻)就話第一次做導師教人,仲話要佢揀嘅佳麗做佢女友,但喺戲入面!仲話個佳麗仲可以入到頭三名,因為係專家喎!而另一位導師苗喬偉就話教人際,最緊要唔好得罪人,仲講笑話尤其是唔好得罪阿叻!至於陳凱琳就會教語言方面嘅嘢,王浩信呢就教關於演戲方面嘅嘢。

究竟會淘汰邊個?經港姐評審委員退席商議後,陸浩明宣布被Foul佳麗為Nicole,因為有兩名佳麗都係呢個英文名,其中胡美貽和金美黎都勁緊張,最後上圍驕人嘅胡美貽畀人淘汰!胡美貽接受訪問時強顏歡笑:「學到好多嘢,唔會放棄!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!