掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

歌神二代「上台」冇樣睇 __,

懷谷(前)與懷欣大讚阿Sam是好爸爸。
歌神二代「上台」冇樣睇兩位歌神的「第二代」都被搬上舞台,阿Sam的兩個兒子許懷欣和許懷谷上台獻唱,阿倫問到喜歡豹紋的阿Sam是否「虎爸」?懷欣讚父親很 ...


歌神二代「上台」冇樣睇

兩位歌神的「第二代」都被搬上舞台,阿Sam的兩個兒子許懷欣和許懷谷上台獻唱,阿倫問到喜歡豹紋的阿Sam是否「虎爸」?懷欣讚父親很Nice,會一齊夾Band及釣魚。台上的阿Sam則抵死反問阿倫:「始終見唔到你個仔,見唔到個樣,淨係見到頭髮同後尾枕,個樣都唔畀我睇,小鮮肉嚟喎!」此時大螢幕映出阿倫早前慶祝兒子畢業的照片,阿倫說:「邊個咁曳,放張相出嚟?唔好講,唔好講,多謝大家!」

騷後受訪時,問到阿倫日後會否讓阿Sam看兒子的廬山真面目?他表示會私下給他看,阿Sam即笑言只見過背脊:「你擺上網o架嘛!」問到會否打本讓兒子開公司?阿倫說:「都唔知你講乜!(唔畀佢溝洋妞? )又嚟?仲嚟?唔知呀,要睇睇有咩需要,佢依家出嚟社會做緊嘢o架啦,多謝關心!」


鍾意就快D Share啦!