掃呢頁CODE去手機

2017年9月14日 星期四

背住「紋身漢」 劉慧卿孖何俊仁密斟 [壹週刊 - 1436] __,劉慧卿,M1,

近日盛傳收埋「秘密情人」的卿姐,日前同「盟友」何俊仁喺中環出現。同你吟一吟背住「紋身漢」 劉慧卿孖何俊仁密斟最近盛傳收埋「秘密情人」嘅劉慧卿,話說有網 ...






近日盛傳收埋「秘密情人」的卿姐,日前同「盟友」何俊仁喺中環出現。

同你吟一吟

背住「紋身漢」 劉慧卿孖何俊仁密斟

最近盛傳收埋「秘密情人」嘅劉慧卿,話說有網友喺討論區發現一條外國健身短片,片中大隻男 show off紋身嗰陣,竟然見到「劉慧卿」三個大字,短片隨即瘋傳,仲有人話呢個係卿姐勾結外國勢力嘅罪證。不過卿姐就好老定咁話:「我乜都見過」

呢日《壹》仔撞到佢喺中環出現,不過同佢一齊嘅唔係「秘密情人」,而係佢嘅「盟友」何俊仁,見佢兩個神色凝重,不停密密斟,之後仲齊齊上的士走人,唔通諗緊點幫卿姐拆彈?





外國大隻男 show off紋身,網民驚見「劉慧卿」三個大字。





卿姐同何俊仁好好傾,仲齊齊上的士走人。

撰文:八珍

攝影、攝錄:方文初、李溢敏、楊紫


鍾意就快D Share啦!