網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月11日 星期三

擦蟹慶祝!吳若希逼Alex快啲求婚 __,吳若希,

Alex快啲做嘢啦!吳若希(Jinny)與老公Alex(何兆鴻)今日下午簽紙註冊結婚,雖然沒有任何舖張儀式,甚至冇諗過大排筵席,但晚上Jinny跟老公 ...


Alex快啲做嘢吳若希(Jinny)與老公Alex(何兆鴻)今日下午簽紙註冊結婚,雖然沒有任何舖張儀式,甚至冇諗過大排筵席,但晚上Jinny跟老公 ...


Alex快啲做嘢


吳若希(Jinny)與老公Alex(何兆鴻)今日下午簽紙註冊結婚,雖然沒有任何舖張儀式,甚至冇諗過大排筵席,但晚上Jinny跟老公與一班圈外好友就去銅鑼灣擦蟹慶祝,戴了口罩現身的Jinny跟老公繼續晒恩愛,兩人拖到實,心情靚到爆,對記者恭喜她,隔住個口罩都聽到Jinny哈哈的笑聲,雖然兩人已結婚,但Alex至今仍未向Jinny求婚,問到Alex打算拖到幾時,他尷尬笑說:「我一定會還。」Jinny在旁邊勁笑說:「快啲逼佢!」

而Jinny老友Kellyjackie也有出席晚宴,她身旁有位男士疑是她男友,她笑說:「你有好多嘢可以寫,又唔使寫啲咁嘅嘢,主角係佢哋。」隨即否認對方是男友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!