網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月11日 星期三

肺癌又奪命 資深動作演員韓國材病逝 __,癌,

肺癌又奪命資深動作演員 韓國材病逝娛樂要聞邵氏動作演員韓國材前日因末期肺癌離世,終年69歲。這也是繼中秋夜化妝大師陳文輝,一周內接連有兩名圈中人因肺癌 ...




肺癌又奪命

資深動作演員 韓國材病逝

娛樂要聞








邵氏動作演員韓國材前日因末期肺癌離世,終年69歲。這也是繼中秋夜化妝大師陳文輝,一周內接連有兩名圈中人因肺癌逝世。韓國材演出過逾百部電影,在多部電影中擔任男主角,武功兼備詼諧。在圈中他人緣極好,跟大哥級人物如劉家良師傅、洪金寶及成龍等合作過。韓國材的後事由其兄長及兒子負責,葬禮定於本月27日在鑽石山火葬場舉行。



1948-2017

功夫了得的韓國材,前日因末期肺癌病逝,終年69歲。

韓國材晚年在老人院療養,早前因不適送院,至前日終不敵肺癌辭世,終年69歲。香港動作特技演員公會秘書長黃家良昨日證實韓國材的死訊,他接受電話訪問時透露由韓國材兄長及兒子通知他:「佢噚日喺醫院離世,韓國材本來住老人院,唔舒服送咗去醫院。係佢阿哥同阿仔通知我哋,我哋會同佢家人保持聯絡,睇佢哋有乜嘢要幫手,暫定本月27日喺鑽石山火葬場火化,應該係一日做晒。」





1978年《馬場風暴》

除動作片外,韓國材亦跟董驃(右)合作拍社會奇情電影。



1981年《錢搵錢》

韓國材與伊雷(右)81年拍電影《錢搵錢》扮牛仔搞笑演出。



1983年

《最佳拍檔之大顯神通》

韓國材在圈中人緣極好,在《最佳拍檔之大顯神通》飾演「蛇仔明」,與張艾嘉有不少對手戲。

邵氏武術訓練班學員出身的韓國材,原本星途平平,後獲導演桂治洪賞識開始在電影中擔正主角。據熟悉他的圈中人表示,因為韓國材在圈中人緣極好,所以能分別遊走劉家良師傅、成龍及洪金寶之間,拍攝他們的電影。稍後韓國材加入佳藝電視,最為人津津樂道的是在經典劇集《神鵰俠侶》中反串,分別飾演裘千尺及孫婆婆。



韓國材於79年與女友尤翠玲合作主演《奇門怪招爛頭蟀》。



韓國材(左)主演的其中一部動作電影《癲馬靈猴》,戲中跟戚冠軍合作。

馬海倫叫師父仔

邵氏出身的馬海倫當年曾與韓國材學師,她昨在電話中說:「我喺邵氏學武術班時,佢(韓國材)都有嚟指導,人非常風趣,身手敏捷,尤其翻觔斗,佢好好人,好可惜。」馬海倫表示當年一班同學都叫韓國材為「師父仔」:「就係佢後生,但功夫了得,先叫佢師父仔。近年癌症都帶走多位前輩,其實有癌症有幾多個醫得好,得個捱字。」她也慨嘆說:「盡量食得健康做多啲運動,不過身體細胞組織變壞都冇得防,活得開心。」

同樣是邵氏出身的邵音音,曾與韓國材合作過好多次,她大讚對方好人:「我以前有同韓國材合作過笑片,片場內外大家都好開心,佢對人友善。我知佢病咗一段長時間,佢一直喺內地,大家少聯絡,病真係冇辦法。」



邵音音(圖)與馬海倫均對韓國材離世感到可惜。資料圖片



馬海倫 資料圖片

轉投資拍戲損手

韓國材於80年代中從事投資電影,可惜損手收場,只偶爾客串。在90年代三級片興起,韓國材亦曾演數部三級電影,於《四度誘惑》中,韓國材發揮搞笑本色,扮演鹹濕大軍閥,之後斷斷續續演出不同作品。96年跟任達華合作電影《金榜提名》,對於韓國材離世,任達華感到可惜:「佢係一個特別演員,喺香港搵唔到,佢嘅離世我感覺好可惜。我同佢拍戲時,有傾有講,好唔捨得佢。」

03年韓國材拍過杜琪峯執導、劉德華主演的《大隻佬》,11年接拍麥浚龍及鄧麗欣主演的電影《保衛戰隊之出動喇!朋友!》成為他最後的作品。

採訪:比華利、李森



淡出娛樂圈後,韓國材只間中客串演出,03年在《大隻佬》中與劉德華對打。




鍾意就快D Share啦!