網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月11日 星期三

爆煲!Heidi@SG疑患情緒病急睇精神科 __,Heidi,李靜儀,

病向淺中醫啦!組合SuperGirls出席apm舉行的活動,早前到台灣拍戲1個月的成員Heidi(李靜儀)自爆壓力爆煲,懷疑患情緒病,她說:「因為第一 ...


病向淺中醫組合SuperGirls出席apm舉行的活動,早前到台灣拍戲1個月的成員Heidi(李靜儀)自爆壓力爆煲,懷疑患情緒病,她說:「因為第一 ...


病向淺中醫


組合Super Girls出席apm舉行的活動,早前到台灣拍戲1個月的成員Heidi(李靜儀)自爆壓力爆煲,懷疑患情緒病,她說:「因為第一次做女主角好大壓力,角色同自己本身好唔同,開始覺得情緒有問題,好似有好多嘢屈喺個心到。」問到有否試過情緒失控?Heidi說:「喺台灣嗰1個月好多朋友搵唔到我,我唔想理佢哋,不停收埋自己,我平時唔係咁。」並透露已跟經理人商量睇精神科醫生。

Aka:帶佢喪食減壓

對於缺席好姊妹陳嘉寶婚前派對,Cheronna扁嘴說:「係呀,因為要拍劇。」並大方表示不時獲男友夏雨仔黃奕晨揸車接送,問到有否試過同男友在車廂做出越軌行為?搞笑的Cheronna說:「放屁同撩鼻屎,人之常情啫。」而Yanny透露有壓力是好事,她說:「遇到壓力係好好學習機會,亦會變得進步,之前喺泰國拍戲都唔開心,情緒怪怪,不過返到香港有身邊人陪好快冇事。」Jessica則說:「有時唔做過就唔知自己不足地方,有時好難接受同無助。」隊長Aka表示會帶Heidi出外歡美食減壓。

--------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!