網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月11日 星期三

周柏豪鍾意翠如:佢個人夠真 __,柏豪,黃翠如,翠如,周柏豪,

周柏豪話佢幾鍾意翠如囉!藝人周柏豪接受電台訪問宣傳劇集《使徒行者2》,講到與苗僑偉、宣萱、陳豪等前輩合作,他說:「佢哋唔當我係後輩,係朋友,所以冇大嘅 ...


周柏豪話佢幾鍾意翠如囉!


藝人周柏豪接受電台訪問宣傳劇集《使徒行者2》,講到與苗僑偉、宣萱、陳豪等前輩合作,他說:「佢哋唔當我係後輩,係朋友,所以冇大嘅距離感,但我都會當佢哋係前輩。(再同黃翠如合作有咩改變?)幾鍾意翠如呢個人,佢夠真,就算幾攰,但都會好精神同玩得,好專業。(你哋未埋位前會做咩?)會傾偈同埋睇劇本,始終電影同劇集唔同,劇集有時會跳拍啲集數,所以要拿捏情緒好準。」

柏豪亦謂拍此劇前見到苗僑偉不敢講嘢:「見到佢好有氣勢,但點知佢主動行過嚟打招呼,而且佢真係好Fit,佢係全身都Fit,身形、眼神都係。未到佢埋位時佢會去做Gym,令我哋呢啲後輩都要操吓,加埋袁偉豪長時間都係做運動,所以喺佢哋身邊要警惕好多。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!