掃呢頁CODE去手機

2018年1月18日 星期四

雲淡風輕 [壹週刊 - 1454] __,M1,

宣萱豪語錄雲淡風輕離開無綫5年,去年回巢接拍頭炮4K劇集《不懂撒嬌的女人》。宣萱將劇內Mall姐一角演活,創出入行25年的事業高峰。論演技,宣萱不用置 ...






宣萱

豪語錄

雲淡風輕

離開無綫 5年,去年回巢接拍頭炮 4K劇集《不懂撒嬌的女人》。宣萱將劇內 Mall姐一角演活,創出入行 25年的事業高峰。論演技,宣萱不用置疑,論回響,《不》劇掀起的熱話是全年之冠,如果民選宣萱為今屆視后,相信不會惹來爭議。

對於一向不是「相對論」的無綫頒獎禮,她沒抱任何期望,「有無都無所謂。」說時不溫不火,雲淡風輕,最緊要是快樂自在,是宣萱的生存之道。

心態好隨緣

去年,無綫播映的劇集《不懂撒嬌的女人》掀起城中熱話,令久違了的追劇潮再現,女主角宣萱飾演的 Mall姐入木三分,應記一功。即將舉行《萬千星輝頒獎禮》,對於今屆視后,宣萱說機會不大,「因為已經攞咗馬來西亞嗰個,再攞埋第二個嘅機會其實係低啲,好老實講。(打定輸數?)心態好隨緣,有就更加開心,無亦都無乜所謂,其他人攞到一樣戥佢哋開心,因為大家拍劇知道過程係幾咁辛苦,拍一套劇個個都付出好多努力,今個頒獎禮推遲到一月,就係俾多啲唔同劇集參與,競爭又會大啲,所以就更加隨緣。」





「只要大部分人都支持,我已經好開心,唔一定要攞住個獎先叫最開心。」



最終決定權係公司





宣萱去年憑《不懂撒嬌的女人》被封為大馬視后。

雖然無綫頒獎禮今次標榜全民投票,得到海量網民力撐的宣萱看得很通透,明白一加一不一定等於二的道理,「不嬲都知 TVB有佢自己嘅規矩,要衡量好多嘢,大家可以投票,睇吓民意大概係點,最終決定權始終都係公司。」宣萱是演得之人,不用多說,一個演了廿五年戲的人,有的除了是演技,還有儲落的劇迷,而喜歡宣萱的劇迷,年齡層很廣,老中青幼均有。離開無綫五年,回巢拍《不》劇,一個 Mall姐角色令她人氣爆燈,得到網民支持力推為今屆視后,她說:「對我嚟講係緊要啲嘅,攞個獎返嚟好緊要就係大家同唔同意,唔會個個都同意,大家都有自己嘅喜好,但只要大部分人都支持,我覺得對自己嚟講已經好開心,唔一定要攞住個獎先叫最開心。」如果要揀,究竟宣萱會揀選誰是今屆的視后呢?「你話機會大嘅,前輩級機會都好大,菊姐、司棋姐、鮑姐全部都機會大,如果睇番啲後生嘅,同我同劇嘅唐詩詠,我覺得佢做得幾好,真係好嘅。」

想給觀眾驚喜





對於今屆視后人選,宣萱睇好同劇的唐詩詠。

一二年離開無綫,雙方一直保持聯絡,早幾年已試過搵宣萱回巢拍劇,卻因劇種沒有突破而婉拒,「以前有傾過搵我返去拍套警匪片,我自己唔係好想,如果我係一個觀眾,好耐無見佢,我希望有一啲驚喜。如果再出嚟又係做律師、醫生、警察,我覺得作為觀眾嚟講無驚喜,所以嗰時推咗。公司都有問過我想拍啲乜嘢,我亦都表達過想拍番部講女人嘅戲,但當時未有,我覺得隨緣啦,有嘅時候再傾。」結果等到去年才等到一部關於女人的《不》劇,「當然我亦要睇吓個班底,對我嚟講因為拍嘢過程好重要,係要開心,當時未有劇本,只係口講大概故事係點樣,聽埋對手,所有嘢都 OK嘅時候,我就決定去做。」

同古天樂同居

回巢原因就是這麼簡單,宣萱亦沒有想過《不》劇會如此受歡迎,「諗都無諗過,我拍每一套劇其實都唔會諗,以前可能都會諗吓呢套幾好睇喎,應該得喎,呢套個卡士好大,覺得一定得啦,咁多一線演員去參與同一部劇,點知出嚟嘅效果係相反,係大家大跌眼鏡,好失望,就係因為太多一線演員,將故事分薄咗,唔集中,又要安撫吓呢個,俾啲戲你做,俾啲戲佢做,成件事最後出嚟係好散亂。」很多人指 Mall姐一角,是宣萱事業上的另一個高峰,她笑說:「絕對係,無諗過會發生,你問我又唔覺自己以前有咩高峰,其實好好彩入咗行已經有機會拍劇,一拍已經係一線尾、二線頭,好快就做咗一線,一路都係平平穩穩,無乜特別彈出嚟,反而覺得二十五年裡面彈嘅係呢一下,突然之間有咗個代表作,有一套戲真係令觀眾一見到我喺街,到今日都係會叫我 Mall姐,作為演員覺得好滿足!」

好友古天樂為拓展娛樂事業版圖,投資開經理人公司,難道宣萱已簽約旗下?「我哋係 freelance合作形式,我哋唔簽字結婚嘅,我哋只係同居,試吓大家夾唔夾先,無謂一唔開心搞到好麻煩,又俾份合約綁住,因為以往經驗都係咁,經理人同藝人要夾嘅,就大家都雙贏,而家合作咗四個幾月所有嘢都好順利。」





宣萱與古天樂是好友又是好拍檔,去年十月,宣萱更以 freelance形式與古仔公司合作。





鬼妹仔性格的宣萱,是圈中出名的孝順女,她說爸爸今年已 93歲。

自我調校出灰色地帶

宣萱的性格很鬼妹,說話直腸直肚,不會轉彎抹角,在娛樂圈生存有點困難,「會㗎,絕對係!」明知如此,卻沒有想過改變,她說:「會調校,但唔會扭到自己變咗另一個人。後生時就更加率直,我相信每一種性格會有佢嘅好同唔好,好嘅係我嘅直率帶俾我好多朋友,佢哋鍾意我坦白,唔會好圓滑咁講一啲氹人嘅說話,但唔好嘅就係,有啲人可能唔係咁鍾意聽啲太直接嘅說話,我自己都有諗過係咪應該要扭呢,但我又過唔到自己,呢個係我嘅性格,總之唔係做緊一啲傷害人嘅嘢,盡量 keep番自己,只不過有啲位以前就只可以黑、白,無灰色,係咪可以有番啲灰色地帶呢?可以調校番唔使太執着,或者用另一個方法去達到同一個效果。」

要睇得好清楚先開始





「當有追求者埋嚟時,我好快已經知道呢個人啱定唔啱。」

事業有成績,愛情運卻未到,這些年來,宣萱先後與張衞健、榮文瀚、牙醫陳建緯、獸醫 Ruan及意大利型男 Fran拍過拖,不過未能開花結果,四十七歲的她,對感情一樣很隨緣,「而家真係覺得要啱,要睇得好清楚嗰個人係啱我先至會去行嗰一步,我亦都唔會再嘥時間,人大咗會清晰咗自己想要咩,其實當有追求者埋嚟時,我好快已經知道呢個人啱定唔啱。」雖然年紀不小,但 keep得很好,又是另一個凍齡美人,一定很多追求者!她說:「唔係好多,少少啫,唔會無嘅。我同一個人一齊,希望我可以令佢開心之餘,佢都可以令我開心,唔係互相去管,要你去適應我,我唔俾你做呢啲嘢,因為我唔鍾意你做,希望搵到個人大家各方面都夾,所以就係價值觀問題,如果價值觀相同,兩個人行埋會少咗好多拗撬,因為大家睇嘅嘢會同一個方向。」會否因對方而離港,移民外地生活?她說:「如果將來遇到個人佢因為工作要走,我都大機會會走嘅,會嫁雞隨雞,呢方面比較傳統,去到呢一刻如果遇到個啱嘅人,我覺得有啲嘢要放棄。」

我的中學回憶錄

宣萱入行 25年,拍過多套劇集,演過無數角色,筆者的中學時代仍有追劇潮,當時,就是很喜歡宣萱主演的劇集,《阿 sir早晨》、《壹號皇庭 IV、 V》、《刑事偵緝檔案 IV》、《天地豪情》等,事隔多年,去年重拾追劇心態看《不懂撒嬌的女人》,加上今日與她做訪問,回憶湧上心頭,看來是時候煲煲她的舊作品,回味一下。

撰文:海 山

攝影:蕭敬漁

服裝提供: Brunello Cucinelli

場地提供: Hexa@ harbour city(六公館)


鍾意就快D Share啦!