掃呢頁CODE去手機

2018年1月18日 星期四

政Whats噏:政Whats噏:醜聞纏身 毛孟靜一日衰三鑊 __,毛孟靜,正盲毛,

毛孟靜一日衰三鑊,陳克勤更將其僭建醜聞擺上枱。(設計對白)立法會議員毛孟靜嘅淺水灣道寓所,早喺8年前已被揭發涉嫌違反土地用途,拖足8年仍未還原。然而, ...


毛孟靜一日衰三鑊,陳克勤更將其僭建醜聞擺上枱。(設計對白)


立法會議員毛孟靜嘅淺水灣道寓所,早喺8年前已被揭發涉嫌違反土地用途,拖足8年仍未還原。然而,醜聞纏身嘅佢禍不單行,喺今日(17日)嘅立法會會議上衰足三鑊,果然係衰開有條路!

律政司司長鄭若驊一上任就捲入僭建風波,令到泛民議員得到如獲至寶嘅彈藥。不過,其身不正嘅毛孟靜就因而被大翻舊帳,被踢爆其寓所涉嫌違反土地用途,將開放式車房加建成為密封單位,拖足8年仍未還原,更辯稱有向政府繳交差餉,且購入時已非車房喎。但毛孟靜嘅行為同解釋就得唔到市民信服,日前更有團體上門抗議,批評佢雙重標準,更要求佢落台。

唔知毛孟靜係咪受寓所問題所困擾,搞到喺今日嘅會議上連續衰足三鑊。首先係口頭質詢環節,運輸及房屋局局長陳帆連續負責回答四條質詢,又要處理有關提高定額罰款,不過陳帆未有忙中出錯,毛孟靜就率先出現混亂,上演惡人先告狀嘅一幕。

毛孟靜喺議員周浩鼎提出嘅大嶼山交通口頭質詢時離題萬丈,竟然就下一條質詢的題目、港珠澳大橋發問。不過講咗一陣就遭到立法會主席梁君彥警告離題,但毛孟靜當然唔認同,仲態度堅決稱同主體問題有關,最終換來強行熄咪嘅下場,認真失威。但到第三條口頭質詢時,毛孟靜就尷尷尬尬講唔好意思,又狡辯話陳帆要連續回答四條質詢,加上又一心一意以為周浩鼎嘅質詢係同港珠澳大橋有關喎,足證毛孟靜係惡人先告狀,先衰一鑊。

到咗處理政府建議提高定額罰款時,就遭議員陳克勤擺其醜聞上枱而衰第二鑊。陳克勤話要罰阻塞交通,但有頭髮邊個想做瘌痢,除非好似有啲同事屋企有車位唔泊,寧願將其變成住宅,再將車泊出街咁就要罰,仲話咁樣唔止要罰僭建,更加要罰埋違泊添,寸到毛孟靜一棟都無,真係大快人心。

至於最後一鑊就係毛孟靜提出多時嘅譴責議員何君堯動議,由10月份提出一直排喺議程當中,但因為立法會拉布,又有一地兩檢無約束力議案同修改《議事規則》,就拖到今日先開始傾。點知建制派趁有5個直選議席懸空而得到嘅分組點票優勢,提出不就毛孟靜嘅議案採取任何行動,雖然今日未能表決,但將會喺聽日(18日)繼續,預料有極大機會獲得通過而放生何君堯,所以毛孟靜今次真係一日衰足三鑊,簡直係黑氣纏身呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!