網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月23日 星期五

最瘦得80幾磅!菊梓喬流感好番晒低胸 __,菊梓喬,

菊梓喬早前患上流感。歌手菊梓喬(Hana)出席電器零售商活動,身穿低胸晚裝裙的她笑言自己難以性感:「呢個性感咩?但冇嘢睇喎,尊重場合啫,佢哋好好請我唱 ...


菊梓喬早前患上流感。


歌手菊梓喬(Hana)出席電器零售商活動,身穿低胸晚裝裙的她笑言自己難以性感:「呢個性感咩?但冇嘢睇喎,尊重場合啫,佢哋好好請我唱歌,所以揀件同平時有少少唔同嘅衫。(有做安全措施防走光?)點都會黐啲膠紙,但我唔係好怕,又唔係好宏偉!」至於憑《忘記我自己》獲頒「給力電視劇片尾歌曲獎」,Hana開心說:「今年第一個獎,好似所有嘢都重新開始,冇諗過咁快攞獎。」她坦言多謝公司及老闆何哲圖,因為對方發掘其聲音,還選擇很適合她的歌曲。

原來好大食

提到正在錄製新碟,Hana指公司想她錄完整張碟才做其他工作:「仲爭兩首。(點解咁安排?)因為我上年身體太差,平時出騷都可以頂,但錄音就頂唔到,所以趁我狀態好同未病就錄咗先。」她透露過年期間亦患上了流感,幸好體重已有回升:「我瘦咗10磅又肥番10磅,依家差唔多100磅,最瘦得80幾磅。我好似抗體特別差,嗰期興咩病我就有咩病!(你食量唔少?)公司啲人成日話我一日食七餐,不過我屋企人都偏瘦,啲人話我瘦到成棚骨!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!