網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月23日 星期五

狂迷夾硬嚟!Renee學精保護重要部位 __,

女仔真係要學識保護自己。擁有32E驕人上圍的模特兒何萬莉(Renee)入行短短一年多,已有不少演出機會,除了擔任東網足球直播節目《我愛酒地波》主持外, ...


女仔真係要學識保護自己。


擁有32E驕人上圍的模特兒何萬莉(Renee)入行短短一年多,已有不少演出機會,除了擔任東網足球直播節目《我愛酒地波》主持外,亦曾飾演女警。對演戲大感興趣的她,直言視內地女星范冰冰為心目中「女神」,希望未來有更多演出機會。

何萬莉最近為東網節目《我愛酒地波》擔任主持,與一眾足球迷齊齊睇德甲直播兼分享波經。她直言本來對足球知識極淺,但主持節目後已極速成為球迷,兼且掌握了非常豐富的足球知識:「依家除咗迷上睇波外,當然更會留意球星,多蒙特中場馬高列奧斯好靚仔,我覺得踢波嘅男仔好有魅力。(擇偶條件之一?)要比較陽光、做運動,我鍾意游水同跑步,識踢波就更好,可以教我。」

讚方力申敬業親民

入行一年多的Renee除了擔任模特兒工作,對幕前演出也大感興趣,早前更簽約寰宇旗下,並深信公司將給她更多演出機會。談到演戲難忘事,她曾在電影《愛情奴隸獸》飾演便衣女警,首次拍戲的她因不知工作時間長,故未有塗防曬,豈料由凌晨拍至翌日傍晚,最終曬黑,她說:「因為未試過拍戲,只係收到通知三點搭通宵小巴去旺角警署集合。原來要上天台拍十幾個鐘,冇諗過拍戲咁辛苦,不過係一個好嘗試。」她又大讚同戲的藝人方力申十分敬業,而且表現親民:「方力申做戲好專業,背稿好快,見到我哋主動叫早晨。」她慨嘆當日時間倉卒,未能與對方交流演戲心得。

視范冰冰為女神

至於視哪位女星為「女神」?Renee坦言是范冰冰忠實粉絲,從小已看她演戲:「佢演《還珠格格》時只係做丫鬟,係一個小小角色,可以做到依家咁高知名度,好欣賞佢嘅努力。而且范冰冰好有善心,成日去山區幫助貧困兒童,人美心更美。」

擁有32E、22、34驕人身材的Renee,不時因工作需要而衣着性感,問到曾否被非禮?她表示沒有,但遇過狂迷等收工:「有次做婚紗展Model,有個男人喺門外等我,要同我影相,嗰時我趕住走婉拒咗,但佢都夾硬要影。」她自言懂得保護自己,在人多地方會以手護住胸部,免得發生不愉快事情。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!